BasBQ
Beef en Steak

Barrels af te halen in Rotterdam

 
 
 

Fired Up!

Vuurmaker
Berichten
54
Beste BBQ klussers,

Op de Parkhaven nr 9 in Rotterdam (bij de euromast) staan een aantal vaten die na het weekend naar het grofvuil gaan. Ze hebben jaren in een lasergame arena gestaan maar de herkomst of wat erin heeft gezeten is niet bekend.
Indien je interesse hebt graag een mailtje naar info@zwartezwaanevents.nl t.a.v. Stephanie om een afspraak te maken.
Ik heb al een UDS maar dat Shell vat ziet er wel heel erg gaaf uit

Groeten,
Tom
5e9a926d5cecf13046fc46ba776c4042.jpg
5102df5910a10bf4bbdce239b1eb6000.jpg
cbddac2e327f44dc8d54323d17bb54eb.jpg
eb103edba02057d08eba021efc0c53b3.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

 
Ja erg gaaf!!
Er gaat wel een enorme puist werk en geld in zitten om van zo'n vat een behoorlijke BBQ (High and Fast) te maken volgens mij.
 
Ja over het algemeen worden er UDS's van gemaakt voor Low and Slow gebruik. Zo'n geleefde buitenkant vind ik wel gaaf, daar hoef je dus niet perse veel aan te doen. Binnenkant goed schoonmaken is denk ik het belangrijkst en een deksel maken kan een uitdaging zijn tenzij je een oude deksel van een ketel BBQ gebruikt.
Daarna kan je het zo gek en duur maken als je zelf wil mits je al het e.e.a. aan gereedschap in huis hebt of kan lenen.
 
Als je het overweegt, (volgens mij ben je er al uit ;)  ) zou ik ook die van Shell gebruiken.
Er is zat op internet over te vinden hoe deze zijn te maken.
Er zit wel een coating aan de binnenkant van olie vaten die je er eerst uit moet branden wat er daarna nog overblijft van de buitenkant is een gok.
Succes en ben benieuwd hoe dit er uiteindelijk uit komt te zien.
Wellicht dat de THE GATEWAY DRUM SMOKER je extra inspiratie geeft.
 
Marcel zei:
Als je het overweegt, (volgens mij ben je er al uit ;)  ) zou ik ook die van Shell gebruiken.
Er is zat op internet over te vinden hoe deze zijn te maken.
Er zit wel een coating aan de binnenkant van olie vaten die je er eerst uit moet branden wat er daarna nog overblijft van de buitenkant is een gok.
Succes en ben benieuwd hoe dit er uiteindelijk uit komt te zien.
Wellicht dat de THE GATEWAY DRUM SMOKER je extra inspiratie geeft.

Uhhhm, :-? :-? :-? heb je ons forum wel goed doorgelezen, hier is namelijk ontzettend veel info te vinden over UDS bouw in dit/het onderdeel DIY ;)
 
Hoi Ewald,

:-O Inderdaad.
Zit er nog niet zolang op , zo doende leert men... 
 
Terug
Bovenaan Onderaan