BasBQ
Beef en Steak

Minosharp 550

MarcelM

Vuurmaker
Berichten
53
Gebruikt iemand van jullie de minosharp plus om messen te slijpen?
Mijn mes wordt zeker scherp (snijdt papier), maar ik krijg ook vervelende strepen op mijn mes.

51bb4b53977590961662cb197c607e3a.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik heb mijne vandaag nog gebruikt. Ik merk dat ik ook wel kleine strepen heb maar zeker niet zo erg als bij jou.. Doe je water in de minosharp tijdens het slijpen?

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

 
Ja ja, water zit erin.
Heb het idee dat voornamelijk de fijnste stand het grootste aandeel heeft. Trekt daar meer langs de plastic.

Kun je eens een foto van jouw geslepen snede maken? Ik had ook een mooier resultaat verwacht.

Zou een echt goed (duurder) mes er nog niet door durven halen....


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik heb deze 3 messen er vandaag mee gedaan. De duurdere global messen slijp ik ook al lange tijd met de minosharp en ik heb me nooit gestoord aan de markeringen. Bij mij lijkt het ook wel echt een stuk minder erg dan bij jou. Ik heb echt moeten zoeken naar de juiste hoek om de foto te nemen zodat de streep op vooral het global koksmes echt zichtbaar was
779778838073019181c7e366eac6bb7d.jpg


Sent from my SM-G960F using Tapatalk

 
Dank je. Dat is minimaal inderdaad.

Op de geslepen snede zelf zie ik ook de lichte karteling zeg maar. Dat is dus normaal

Wellicht m?n hoek een beetje aanpassen, of stukje tape erop. Ga wat experimenteren met wat andere oude messen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan