BasBQ
Beef en Steak

Bbq op camping Dordogne

K

KimU

Gast
Over 2 weken gaan we op vakantie, dit jaar willen we naar de Dordogne gaan in Frankrijk. Nu hebben we onlangs een WGA op kolen gekocht.
Weet iemand een leuke camping in de Dordogne (of Lot) wssr je bij je tent mag bbqen?
Bedankt!
 
Ligt vaak hoe droog het gebied is. Soms mag het wel, soms niet. Als je langs de rivier gaat zitten is het vaak geen probleem
 
Camping zoeken die je wat lijkt en dan even mailen of het mag
 
Ligt aan je camping. Ben al op meerdere campings in de Dordogne geweest en daar mocht je gewoon barbecuen. Vorig jaar een huisje in de Dordogne gehuurd en daar was het ook gewoon toegestaan. Ook dit jaar weer een huisje in de Dordogne in de buurt van Nontron en daar mag ook weer gewoon de barbecue aan.

Op welke camping zit je? Vaak staat het op de website of het mag.
 
Ik moet wel lachen om dit draadje. De juiste prioriteiten van een BBQ genoot, we passen de camping aan aan de barbecue
 
noskos zei:
Ik moet wel lachen om dit draadje. De juiste prioriteiten van een BBQ genoot, we passen de camping aan aan de barbecue


Het liefst ook een camping waar ze Green Eggs verhuren.  ;)


[Flauwe grappenmodus uit]
 
Volgens mij zijn de meesten hier niet zo zindelijk, een ander merk kamado zou ook mogen  :D
 
Haha. Hier het zelfde. De vakantie bestemming word pas goedgekeurd als er BBQ op kolen plaats mag vinden.
#helpmijnmanheefteenhobby
 
Terug
Bovenaan Onderaan