BasBQ
Beef en Steak

Pittig ei uit een groen ei

 
 

Mjdeffie

Kooltjesharker
Berichten
193
gajysyga.jpg


Vandaag weer lekker met het ei spelen, mooi weer, en tijdens het fietsen op de racefiets kreeg ik trek in een pittig eitje. Bij thuiskomst snel het ei opwarmen en de spulletjes snijden

2 Bosui in ringen snijden
1 Knoflookje in dunne plakjes
1 Groene peper in dunne reepjes
Chorizo in dunne plakjes
Wat thijm uit de tuin geplukt
Snuf chilipoeder
4 eieren
ajesy4aq.jpg


Groene ei op 170 graden en bosui even 3 min. garen, knoflook, groene peper, thijm erbij en weer 3 min. garen, chilipoeder erover strooien en en omscheppen en dan de eieren erop en klep dicht en weer zo'n 3 min. wachten. Het eigeel wil ik nog vloeibaar hebben.

e6y4ymu5.jpg

y9ymupuv.jpg
azyva4a2.jpg

9umuhusa.jpg

ebe4u3aj.jpg

gajysyga.jpg


Heerlijk als je net onder de douche vandaan komt, behoefte hebt aan een smaakvol ontbijtje of lunch. Het is niet pittig maar juist erg lekker! Nu voor de eerste keer gemaakt maar dit is voor ons wel een blijfertje
 
Hij is leuk, ik zet hem even bij de hapjes.
 
Deze eitjes zien er ook lekker uit.
Lijkt een beetje op een Spaanse tortilla.
Die zullen we ook eens proberen.
 
Leuk en wat een coole schaaltjes!! ;D
 
Dat ziet er erg lekker uit!
 
Dat ziet er goed uit ikzelf ben een liefhebber van uitsmijters en met zo'n ontbijt wil ik wel de ochtend beginnen.
 
Hendrik Willem zei:
Dat ziet er goed uit ikzelf ben een liefhebber van uitsmijters en met zo'n ontbijt wil ik wel de ochtend beginnen.
ik ben zelf helemaal niet zo van de eieren, maar dit was echt lekker, in Parijs hebben we dit eens bij zo'n echte bakker waar je ook kan eten langs zien komen
 
Lekker hoor!
 
heerlijk voor op de camping
 
Restaurant waardig zou ik zeggen! Prachtig als ontbijt, brunch of lunch!
 
Lekker hoor, zo'n eitje.
 
Lekker en leuk gepresenteerd in die schaaltjes
 
De schaaltjes onlangs bij Duikelman in A'dam gekocht en ben er echt super blij mee. Gisteren had ik nog wat MOINK ( ja, schrijf het nu goed ;) ) opgewarmd in de pannetjes en dat ging ook prima.
Overigens is Duikelman voor mij de snoepwinkel voor volwassenen, damn, wat een geweldige spullen hebben ze daar
 
Terug
Bovenaan Onderaan