BasBQ
Beef en Steak

Gegratineerde mosselen

 
 
 
 
 

Jet

Gemarineerd
Berichten
1.773
Al vaker gemaakt en ook eerder geplaatst  http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=6353.0
Dit is zo lekker en gezond :D dus wil ik deze weer even onder de aandacht brengen.
Deze keer een gedeelte van de indoorpit. :blush:

ZiZWoUo.jpg


Q6SauLX.jpg


OUMLlrW.jpg


t4Ue70g.jpg


olh2pUu.jpg


dwiOwKE.jpg


DsWDwKE.jpg


khXq4FX.jpg


 
't is weer een heerlijke schotel Jet :)
Ik ben een liefhebber van mosselen maar de combinatie met kaas kende ik nog niet. :-?
Dus ga ik hem zeker proberen, hup op de ToDo. :)
Dank voor het delen.
 
Dat is om te kwijlen zeg, ziet er ongelofelijk goed uit.
 
Oef, die lust ik ook wel denk ik! Op de TODO! Bedankt voor het delen.
 
Ik ben gek van mosselen op welke manier dan ook klaar gemaakt :) dit is een recept uit :-? een Allerhande van AH van 25 jaar geleden, denk ik. Het is een vrij compleet recept maar soms doen wij er nog extra sambal/pepertjes bij voor wat extra pit of een frisse salade voor de nodige vitamine ;), soms eten we het met stokbrood en soms met pasta, we hebben het ook weleens gemaakt als onderdeel van tapas :)
Het is ook een mooi gerecht voor mensen die eigenlijk geen mosselen lusten ;) vaak vinden deze mensen de smaak van mosselen wel lekker maar willen ze de mossel niet zien :D
 
Ik ben gek op mosselen maar helaas hou ik niet van kaas maar wil nog wel een keer mosselen op de bbq maken  :)
 
zelf houd ik niet van mosselen maar deze zien er wel heel lekker misschien toch maar eens proberen :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan