BasBQ
Beef en Steak

Pulled Pork

 
 
 
 

Marcel

Pitmaster
Berichten
824
Goedemorgen,

Het is er weer tijd voor bij ons. Of het nu komt doordat op het BBQ Genootschap PP vaak voorbij komt, omdat het gewoon lekker is of beiden heeft een aansteken de werking.

Om 08:00 erop bij 107C

Ik ga kijken hoe ik gedurende de dag en de bedrijven door hier nog wat foto's aan kan toevoegen.

De PP heeft een nat pekel badje gehad van 36 uur en een eigen Rub, (als dit een succes is laat ik het weten) en 8 uur ingetrokken.
Qua planning me niet gerealiseerd dat ik op deze woensdag zou uitkomen .
d7cbf5bbbdb5f4c5d958a25ddad2e6aa.jpg
 
Veel plezier!
 
Mooie P.P. dag, veel plezier en succes. ;)
 
Inderdaad wat een topdag voor PP en de tijd vliegt. Het gaat lekker, bij 70 ingepakt in de foli en ik zie nu (na 7:30 uur) een kern van 81.
De PP kan lekker doorkruipen naar 88 en dan uitpakken en sausje d'r op en door naar 92 of ik laat het in de foli, ben er nog niet uit.
Tips?
 
Marcel zei:
Inderdaad wat een topdag voor PP en de tijd vliegt. Het gaat lekker, bij 70 ingepakt in de foli en ik zie nu (na 7:30 uur) een kern van 81.
De PP kan lekker doorkruipen naar 88 en dan uitpakken en sausje d'r op en door naar 92 of ik laat het in de foli, ben er nog niet uit.
Tips?

Vaak wordt het sausje er opgedaan voor het inpakken en dan in een keer door tot ie klaar is (? 90gr.C) even prikken of het gaar is en dan na het plukken mengen met een eindsaus.

(www.bbq-nl.com/wedstrijd-pulled-pork/)

Deze maak ik graag :)
 
@ Hans
Bedankt voor de tip.
In het vuur van de strijd besloten bij kern 88 uit te pakken. Nu op naar de 92 en af en toe wat vleessappen er over heen. Volgens mij gaat 19:30 lukken....
6db8b97a7f85410fd1933dbba1f91228.jpg
 
Ziet er nu al lekker uit ;)
 
Was geslaagd.

Pulled Pork op zacht wit bolletje, zuurtje, sausje en drankje.
d9e6b397a8a89a57e9e62ba41d4f6fb3.jpg
 
Lekker man!
 
Mooie run PP heb je gehad. Zal goed gesmaakt hebben.
Na de carnaval ook maar eens aan de slag gaan hier. En gelijk een deugdelijk vacu?meer apparaat kopen. 
 
pp = altijd lekker
 
Terug
Bovenaan Onderaan