BasBQ
Beef en Steak

Flamy kokosbriketten nergens in NL verkrijgbaar?

gadgeteer

Vuurmaker
Berichten
57
Ik ben op zoek naar goede kokosbriketten. Na het lezen van allerlei reviews ben ik erg nieuwsgierig naar Flamy, deze lijken echter nergens leverbaar :(

Nu kan ik zoeken naar een alternatief maar zie dat bij 'vuur & rook' veel is uitverkocht en wat wel op voorraad is, ken ik niet.
Iemand hier bijvoorbeeld bekend met een van onderstaande briketten?:

- Greek fire (tubes)
- Hi Q CoCo kokosbriketten 10 kilo (tubes)
- BAST kokosbriketten (tubes)
- Vuur en Rook Coco Cubes AA

En indien ja... is het wat?
 
gadgeteer zei:
Ik ben op zoek naar goede kokosbriketten. Na het lezen van allerlei reviews ben ik erg nieuwsgierig naar Flamy, deze lijken echter nergens leverbaar :(

Nu kan ik zoeken naar een alternatief maar zie dat bij 'vuur & rook' veel is uitverkocht en wat wel op voorraad is, ken ik niet.
Iemand hier bijvoorbeeld bekend met een van onderstaande briketten?:

- Greek fire (tubes)
- Hi Q CoCo kokosbriketten 10 kilo (tubes)
- BAST kokosbriketten (tubes)
- Vuur en Rook Coco Cubes AA

En indien ja... is het wat?

Ik gebruik al geruime tijd Eco Brasa cocos briketten.
Bevallen me zo goed zowel L&S als H&F dat ik eigenlijk geen behoefte heb om iets anders te proberen.
En (al zeg ik het van mezelf) ik ben best kritisch. :D
De briket brand lang, gelijkmatig en geeft weinig afval (asresten)
 
Hans zei:
gadgeteer zei:
Ik ben op zoek naar goede kokosbriketten. Na het lezen van allerlei reviews ben ik erg nieuwsgierig naar Flamy, deze lijken echter nergens leverbaar :(

Nu kan ik zoeken naar een alternatief maar zie dat bij 'vuur & rook' veel is uitverkocht en wat wel op voorraad is, ken ik niet.
Iemand hier bijvoorbeeld bekend met een van onderstaande briketten?:

- Greek fire (tubes)
- Hi Q CoCo kokosbriketten 10 kilo (tubes)
- BAST kokosbriketten (tubes)
- Vuur en Rook Coco Cubes AA

En indien ja... is het wat?

Ik gebruik al geruime tijd Eco Brasa cocos briketten.