BasBQ
Beef en Steak

Waar gunstig kokos briketten halen omgeving Hoofddorp

A

aws1971

Gast
Ben wel benieuwd waar leden uit omgeving Hoofddorp hun briketten halen.(voor een gunstige prijs, geef liever mijn geld uit aan een goed stukje vlees)
Kwam er achter dat ik halverwege mijn laatste doos Ecobrassa zat.
Dus moet gauw aanvullen om niet zonder te zitten.
Heb wel wat op internet gevonden van die online shops maar de verzendkosten zijn vaak best hoog.


Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

 
Cruquius (tuincentrum) heeft Flamy.
 
Hallo,
Een vriendin van me is net een groothandel begonnen. Die heeft denk wel wat dozen voor je. Het is wel een nieuw merk, maar de kwaliteit is vergelijkbaar met ecobrasa
 
Welk merk is het?
 
Greek Fire in Nieuw-Vennep en Ter Aar.

Cocos in Hoofddorp - ik ben geinteresseerd
 
Zelf haal ik terlanco voor de weber en wsm bij de sligro en ecobrassa bij meesterslijpers in amsterdam, maar dat komt omdat mijn buurman daar werkt. Meerbbq in nieuw vennep verkoopt ook ecobrassa tegenwoordig.
 
Waar haal je die greek fire dan in Nieuw-Vennep
Wat kosten die Hi Q Coco ?
Wil liefst 1 -2 doosjes proberen voordat ik er meer koop.
Normaal heb ik die ecobrassa
Ben ook fan van die doosjes.
Nemen niet zoveel ruimte in en goed afsluitbaar

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

 
Kokosbriket Hi Q Coco is te koop bij keurslager Van Bourgondien in Hoofddorp. Heb ze vandaag zien liggen.
 
Als je nog zoekt, we hebben hier op kantoor een groupbuy gedaan van deze ecobrasa gelijkwaardige briketten. zijn echt heel goed: ? 22,50 voor 15kg omdoos met 15x1kg doosjes. Afhalen tijdens kantooruren in Hoofddorp. Nog een stuk of 20 dozen over van 2 pallets  :)

http://cocogreen.biz/snap.html
 
BertM zei:
richard0501 zei:
In Hoofddorp? dan zou ik gewoon een doosje GreeK Fire....
Ja????

Mijn slager in bij winkerlcentrum Paradijs verkoopt ook Greek Fire. Grote en kleine dozen. Geen idee meer wat ik ervoor heb betaald (vriendin heeft ze gehaald).
 
boom zei:
Hallo,
Een vriendin van me is net een groothandel begonnen. Die heeft denk wel wat dozen voor je. Het is wel een nieuw merk, maar de kwaliteit is vergelijkbaar met ecobrasa
Heb je hier een adres van..

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan