BasBQ
Beef en Steak

Primo Oval Large chipjes van de binnenkant

Artbij

Tondelzoeker
Berichten
20
Net mijn nieuwe Primo Oval binnen gehad, maar zie dat er in de deksel wat chipjes van het keramiek af zijn.

Iemand een idee of dit kwaad kan? Moet ik hiermee terug of hebben ze het allemaal?

ad1097e96c171379b54938fc667c6095.jpg
77581252f6df88dc754490187c32bf81.jpg
 
Heb er geen ervaring mee maar het lijkt me geen kwaad te kunnen. Aan de andere kant, het is een duur ding en dit hoort gewoon niet. Ik zou dus zeker even de dealer bellen of mailen.
 
b.asv zei:
Heb er geen ervaring mee maar het lijkt me geen kwaad te kunnen. Aan de andere kant, het is een duur ding en dit hoort gewoon niet. Ik zou dus zeker even de dealer bellen of mailen.
+1 Ik zou de dealer ook bellen.


 
Nope, dat mag niet, waarschijnlijk gestoten ergens in het fabricage/ monteer proces, of een bakfout.
Gelukkig heb je 20 jaar garantie, dus dealer informeren en een nieuw deksel claimen.
 
Leek mij ook geen kwaad te kunnen, maar ben benieuwd of andere Primo?s het ook hebben. 


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Heb de verkoper gemaild. Had vanavond al willen grillen. Helaas. Wacht nog maar even met gebruiken.

Zie zo wel meteen hoe de service van verkoper/Primo
 
Slordig dat dit door de quality control is gekomen. Bij het plaatsen van het vilt was dit al duidelijk.
 
DanielZH zei:
Slordig dat dit door de quality control is gekomen. Bij het plaatsen van het vilt was dit al duidelijk.

Klopt, hebben er gewoon vilt op geplakt.

Wat denken jullie? Krijg in een nieuwe BBQ of sturen ze een losse deksel?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Lijkt mij dat ze enkel een nieuw deksel sturen. Of je moet een gulle dealer hebben die hem om wil ruilen.
 
b.asv zei:
Lijkt mij dat ze enkel een nieuw deksel sturen. Of je moet een gulle dealer hebben die hem om wil ruilen.

Heeft niet veel met gul te maken denk ik. Als je iets kapot levert lever je daarna een nieuwe. En als het goed is is de garantie voor Primo en niet voor de dealer.

Maar ik zou graag alleen de deksel hebben, kan ik vanavond tenminste grillen .
 
Klopt wat je zegt. Maar de ene dealer gaat daar anders mee om dan de andere. De een zet zich toch net wat meer in. Ik zeg om 9:01 bellen en gelijk regelen!

Whehe je hebt natuurlijk al een dag moeten wachten! En dat vlees ligt daar maar in die koelkast...
 
b.asv zei:
Klopt wat je zegt. Maar de ene dealer gaat daar anders mee om dan de andere. De een zet zich toch net wat meer in. Ik zeg om 9:01 bellen en gelijk regelen!

Whehe je hebt natuurlijk al een dag moeten wachten! En dat vlees ligt daar maar in die koelkast...

Wacht al 4 jaar, dus die dagen kunnen er ook nog wel bij.

Heb hem in Duitsland gekocht, scheelde erg veel, zeker ivm de accessoires die ik erbij heb. Dus ben even benieuwd of ze hem niet in zijn geheel terug willen.
 
Artbij zei:
DanielZH zei:
Slordig dat dit door de quality control is gekomen. Bij het plaatsen van het vilt was dit al duidelijk.

Klopt, hebben er gewoon vilt op geplakt.

Wat denken jullie? Krijg in een nieuwe BBQ of sturen ze een losse deksel?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik denk alleen een nieuwe deksel
Wel belangrijk dat je je Primo NU bij primo registreert ivm. de garantie als je dat al niet had gedaan.

http://www.primogrill.com/en-us/resources/register-your-primo/view/form
 
Ik had last van loslatend glazuur aan buitenkant op deksel. Gehele buitenkant is probleemloos vervangen, incl nieuw geplakt vilt.
 
Ewald zei:
Artbij zei:
DanielZH zei:
Slordig dat dit door de quality control is gekomen. Bij het plaatsen van het vilt was dit al duidelijk.

Klopt, hebben er gewoon vilt op geplakt.

Wat denken jullie? Krijg in een nieuwe BBQ of sturen ze een losse deksel?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik denk alleen een nieuwe deksel
Wel belangrijk dat je je Primo NU bij primo registreert ivm. de garantie als je dat al niet had gedaan.

http://www.primogrill.com/en-us/resources/register-your-primo/view/form

Heb ik nog niet gedaan. Het lijkt me dat ze me zo ook wel helpen.
 
DanielZH zei:
Ik had last van loslatend glazuur aan buitenkant op deksel. Gehele buitenkant is probleemloos vervangen, incl nieuw geplakt vilt.

Dat is netjes. Spullen opgestuurd of zijn ze langs geweest?
 
Artbij zei:
Ewald zei:
Artbij zei:
DanielZH zei:
Slordig dat dit door de quality control is gekomen. Bij het plaatsen van het vilt was dit al duidelijk.

Klopt, hebben er gewoon vilt op geplakt.

Wat denken jullie? Krijg in een nieuwe BBQ of sturen ze een losse deksel?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik denk alleen een nieuwe deksel
Wel belangrijk dat je je Primo NU bij primo registreert ivm. de garantie als je dat al niet had gedaan.

http://www.primogrill.com/en-us/resources/register-your-primo/view/form

Heb ik nog niet gedaan. Het lijkt me dat ze me zo ook wel helpen.


Waarom zou je hem niet registeren, kunnen ze i.i.g. niet zeggen "deze Q kennewenie"  :-/
 
Ewald zei:
Artbij zei:
Ik denk alleen een nieuwe deksel
Wel belangrijk dat je je Primo NU bij primo registreert ivm. de garantie als je dat al niet had gedaan.

http://www.primogrill.com/en-us/resources/register-your-primo/view/form

Heb ik nog niet gedaan. Het lijkt me dat ze me zo ook wel helpen.

Van de Primo website:

Important: If you are the original purchaser of your Primo Grill, you must register your grill online before you can file a warranty claim. Go to "Register Your Grill" on the Primo website homepage. If you are not the original purchaser of the grill you do not have warranty coverage and your warranty claim will not be approved. You may call Primo at 770-492-3920 to place an order for replacement parts. Direct link to the Grill Registraton Form: Register Your Primo

Als jouw dealer voor jou wil claimen bij de Primo, wordt hij gezien als de woordvoerder van de original purchaser.

Ik heb ooit een nieuw deksel gekregen onder garantie, alsook een nieuwe firebox ook onder garantie.
Er werd mij toen wel vriendelijk gevraagd of mijn Primo geregistreerd stond.

Maar misschien maken ze voor jou een uitzondering en helpen ze je zonder registratie........of niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan