BasBQ
Beef en Steak

Setje gietijzer

Lerobain

Tondelzoeker
Berichten
23
Hallo,

Ik ben al een tijdje aan het rondkijken voor een gietijzeren pot voor de op de BBQ, maar ik vind niet onmiddelijk iets naar mijn zin.

Ik wil het vooral gebruiken om bv ook eens een stoofpotje of sauzen te maken op de BBQ.

Mijn oog is wel al een paar keer gevallen op dit setje. Heeft er iemand hier ervaring mee en eventueel zicht op de kwaliteit?

https://www.tectake.nl/7-delige-dutch-oven-pannenset-van-gietijzer-in-houten-doos-401291

De weber GBS vind ik persoonlijk te duur.


Bedankt alvast!

Lerobain


Verstuurd vanaf mijn VTR-L29 met Tapatalk
 
The Windmill heeft een mooi houten kistje met een leuk assortiment er in, ik had hem voor vaderdag, was in de aanbieding bij welkoop voor, ik dacht, een euro of 80.

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk

 
dikkemiel zei:
The Windmill heeft een mooi houten kistje met een leuk assortiment er in, ik had hem voor vaderdag, was in de aanbieding bij welkoop voor, ik dacht, een euro of 80.

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk
Gaat het dan over de starterset met de poffertjespan? Heb je daar een link van, want die vind ik enkel aan ca. 120 EUR.

Verstuurd vanaf mijn VTR-L29 met Tapatalk

 
Ik heb zo?n zelfde set van de Lidl.
Nog niks van gebruikt maar het ziet er degelijk uit!
 
Lerobain zei:
dikkemiel zei:
The Windmill heeft een mooi houten kistje met een leuk assortiment er in, ik had hem voor vaderdag, was in de aanbieding bij welkoop voor, ik dacht, een euro of 80.

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk
Gaat het dan over de starterset met de poffertjespan? Heb je daar een link van, want die vind ik enkel aan ca. 120 EUR.

Verstuurd vanaf mijn VTR-L29 met Tapatalk
De aanbieding is helaas voorbij, het ging inderdaad om dat set van ?120,- met poffertjes pan.

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk

 
VidaXL had ze ook; leuke set. Alleen de deksel paste niet lekker op de D.O.
Mailtje gestuurd en een paar dagen later een nieuwe D.O. met passende deksel. Ik hoefde de oude ook niet terug te sturen.  :)

Gebruik ze regelmatig. Ook de bakplaat!
 
Terug
Bovenaan Onderaan