BasBQ
Beef en Steak

Foodsaver fsv002Of Solis 569 vac pro?

 

Smokerb

Stoker
Berichten
295
Iemand ervaring met een van de 2? Of een goede andere vacumeermachine max ?100,-?

De solis spreekt mij erg aan en de foodsaver staat er omdat ik dit merk veel terug zie komen in andere topics.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 
Ik heb een solis. Weet zo even niet welke . Maar ben zeer tevreden met het apperaat. Kan stevig vacumeren, losjes, alleen sealen en nat en droog als ik het goed heb.


Schoot mij te binnen had factuur nog in mail staan, ik heb de Solis EasyVac Pro 
 
Heb ook de solis weet ook zo niet het nummer maar hij werkt prima nat droog voorzichtig kun je instellen  :)
 
Ik ben nog steeds erg blij met mijn foodsaver. Denk dat je meet beide merken goed zit.
 
thnx voor de snelle reacties!

De solis is op dit moment in de aanbieding voor ?84,-. de foodsaver kost ?99 bij marmelot.

Ik vind bij de foodsaver niet heel duidelijk of deze ook verschillende standen heeft en of hij ook nat kan vacumeren. Weet iemand dit toevallig?
 
Een eindje geleden heb ik er ook naar zitten kijken (als cadeau voor de papa). De vraag over de vloeistoffen was ook een die ik mij stelde. Want als je naar de fsv017 kijkt staat het er wel letterlijk bij. Dus ik was meer geneigd om deze te nemen. Natuurlijk wel een slagje duurder...

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk

 
2lapper zei:
Een eindje geleden heb ik er ook naar zitten kijken (als cadeau voor de papa). De vraag over de vloeistoffen was ook een die ik mij stelde. Want als je naar de fsv017 kijkt staat het er wel letterlijk bij. Dus ik was meer geneigd om deze te nemen. Natuurlijk wel een slagje duurder...

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk

Ik heb ondertussen nog even zitten zoeken en als ik naar de afbeeldingen kijk mist de fsv002 een knopje met druppeltjes, ofwel de mogelijkheid om nat te vacumeren, en inderdaad staat het bij andere modellen wel expliciet vermeld en bij deze gewoon niet, ook geen verwijzing naar duurdere modellen wanneer je nat wil kunnen vacumeren.

als dat zo is dan is de keuze snel gemaakt en wordt het de Solis, die ondersteund zowel droog als nat en ook 2 vacumeer standen.
 
Zojuist de Solis 569 Vac Pro Metal besteld. was in de aanbieding voor ?84,- dus heel veel goedkoper was hij niet meer geworden denk ik.

het nat en verschillende standen kunnen vacumeren in combinatie met de aanbieding heeft uiteindelijk de doorslag gegeven

Thnx voor de reacties!

Ben benieuwd :)
 
Na een tijdje gebruikt te hebben, zou je deze nog aanraden? De feestdagen komen er namelijk aan een mooi cadeau idee..

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk

 
2lapper zei:
Na een tijdje gebruikt te hebben, zou je deze nog aanraden? De feestdagen komen er namelijk aan een mooi cadeau idee..

Verstuurd vanaf mijn Nokia 7 plus met Tapatalk
Ik ben er zeker over te spreken. Gebruik m niet dagelijks maar hij doet wat hij moet doen en de prijs was voor mij in de aanbieding heel netjes. lang over nagedacht maar zou m nu meteen opnieuw kopen als hij kapot gaat.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan