BasBQ
Beef en Steak

Buitenkeuken ontwerpen

Krizzziz

Vuurmaker
Berichten
71
Hierbij maar even een roep voor hulp. Ik ben in de markt voor een buitenkeuken maar heb totaal geen idee hoe ik dit kan integreeren in mijn huidige achtertuin. Is hier misschien iemand die een bedrijf/persoon kent, en goede ervaringen heeft, die een ontwerp kan maken op basis van mijn huidige tuinindeling?
 
Niet een bedrijf of persoon maar wat wij altijd doen is een tekening maken met Sketchup. Dat is een simpel 3D tekenprogramma waarmee, als je er even de tijd voor neemt, je lekker kunt proberen wat voor jou werkt.
Tip, door te tekenen in verschillende lagen kun je elementen makkelijk onafhankelijk van de rest van de tekening verplaatsen of uitschakelen.
 
Misschien handig om te vermelden waar je woont of uit welke regio je komt, als er mensen zijn die bijvoorbeeld iemand in zuid Limburg weten en jij woont bovenin Noord-Holland lijkt me dat niet zo handig ;)
Plaats eens een foto van je huidige tuin of plattegrond, kunnen wij ook meedenken ;)
 
Dank alvast aan iedereen die hier mee denkt. Ik woon zelf in Noord-Holland regio Zaanstad.

Ik ga denk ik inderdaad gewoon hovenieren bellen met de vraag of zij dit ook kunnen en dan zien we het vanzelf.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan