BasBQ
Beef en Steak

16 maart 2019 - Weber Fandag

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.854
Op 16 maart wordt er voor het eerst een fandag georganiseerd bij de Weber Original Store in Amersfoort. Zoals je ziet klopt de tekst niet helemaal want ik ben er niet bij =)) Maar het belooft een leuke dag te worden.
Er is ook nog een steak competitie voor de liefhebbers. Maar info via de pagina van de Weber Original Store.

Weber_NL_Fandag_Logo_PRIMARY_RGB.png


Barbecuefans opgelet! De allereerste Weber Fandag van Nederland gaat plaatsvinden op zaterdag 16 maart te Amersfoort in samenwerking met Weber barbecues Holland en Facebookgroep Weber BBQ Fans NL. Wees erbij, want tijdens deze dag ontdek je de nieuwste Weber barbecues, zijn er spetterende demonstraties, een Weber Go-AnyWhere  wedstrijd, geweldige acties en nog veeeeeel meer! De toegang is gratis!

Ontmoet op deze dag de grootste BBQ bloggers & vloggers van Nederland! Grillfun, Pitmaster X, BBQ-Helden, BBQproof, Freestyle BBQ -Jeanette en laat je verrassen door de heerlijkste hapjes en beste barbecuetips.
Daarnaast is er een proeverij van de allerlekkerste BBQ rubs & sauzen verzorgt door Grate Goods, No Rubbish, Szeged, Sweet Baby Rays, Methadonsaus, Plowboys BBQ, MeatFish en nog vele andere merken!


Wanneer: 16 maart 2019
Waar: Weber Original Store Amersfoort
Kaliumweg 10 A, 3812 PT Amersfoort
Start: 12.00 uur
Einde: 17.00 uur
 
Denk dat ik komende zaterdag wel even ga kijken in Amersfoort. Nog meer gegadigden? Onderweg meteen dan ook maar langs Lunteren ;).
 
Het was een overdonderd succes en gaaf om aan mee te mogen werken. Ben heeft er een mooi filmpje van gemaakt:

https://youtu.be/QI9pKUCIejk



 
Zag er allemaal goed uit! Jammer dat ik er niet bij kon zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan