BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare heatermeters ronde 14

 
 
 
 

Nosmo

Gerijpt
Berichten
3.741
Een nieuw jaar, en weer tijd dus voor een nieuwe ronde Heatermeters. Ronde 14, de eerste van het jaar.

Het worden weer V6.2 SMD Heatermeters net als de vorige keer.

De SMD HM V6.2 heeft als optie om een thermokoppel te gebruiken als pit probe en er zijn dus twee pit probe opties, met of zonder thermokoppel. De thermokoppel heeft als voordeel dat de maximale temperatuur hoger ligt (maximaal 500C) , de probes zijn wat robuster en eenvoudiger te verkrijgen.

Het was bij de eerste serie HM's eigenlijk niet de bedoeling dat er afwijkende bestellingen gedaan konden worden zoals HM's zonder raspberry PI of zonder probes. Omdat er toch een aantal aanvragen voor speciaaltjes kwamen heb ik dat wel gedaan, maar de hele administratie wordt daar erg lastig van en er gaat toch wel erg veel tijd zitten in het controleren en bestellen. Dat is de reden dat ik geen speciaaltjes meer maak.

De prijzen zijn;

?124,-- voor de 4 thermistor uitvoering (4P)
?134,-- voor de thermokoppel versie (TC)
Deze prijzen zijn excl verzending, en je krijgt dan een compleet gebouwde SMD HM V6.2 in een 3D geprint kastje een 12V voeding en een interne wifi adapter.

Optioneel zijn;
? Een set met 2 probes voor. ?29,--  (Als er een thermokoppel HM of kit wordt besteld is ??n van de probes een thermokoppel.)
? Of een set met 4 probes voor. ?58,--  (Als er een thermokoppel HM of kit wordt besteld is ??n van de probes een thermokoppel.)
? Een Auber 6.5 CFM blower voor. ?61,--  Deze fan past zonder adapter op een WSM.
? Een adapter voor de montage van de blower op een Kamado. ?4,70 Deze zijn in verschillen de maten te krijgen.
? Een adapter voor de montage van de blower op een UDS. ?20,50.

De kastjes zijn te krijgen in de volgende kleuren; zwart, oranje, rood en blauw (alle kleuren behalve zwart zijn semi transparant).
Orange-1.jpg


5e_batch-4.jpg


HM11-1.jpg


HM11-3.jpg




Ik ga maximaal 10 Heatermeters bouwen. Inschrijven kan totdat de lijst vol is of tot en met zondag 28 januari 2018.

De lijst is vol en het is niet meer mogelijk om in te schrijven.

Bestellen kan alleen hier. Tegen het einde van de inschrijfperiode stuur ik per PB een bevestiging met de totaalprijs en de betalingsgegevens.

Het is ook mogelijk om ProbeWraps, losse blowers, food probes en thermokoppels te bestellen, dit kan totdat de inschrijving stopt en alleen via een PB.
 
Aanmeldingen Complete HM;

Edgar
tims
Svda
Paul_V  (2x)
Paulus
DaanK
Erwin.schimmel
Tekakwitha
JvW

Reservelijst;

 
En mij ook graag (2x) !

MvrGr,
Paul


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Wat zijn de mogelijkheden en wat gaat het kosten?
 
Ik wil er ook graag 1


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Frits zei:
Wat zijn de mogelijkheden en wat gaat het kosten?

Mogelijkheden en kosten zijn het zelfde als bij ronde 13, ik ga er alleen minder maken.

Inschrijven is nu nog niet mogelijk maar houd komend weekend dit topic even goed in de gaten.. ;)
 
Hopen dat ik deze ronde wel op tijd ben.
 
Ik dacht je maakt er meteen 40 :D
 
De bestellijst is geopend.

Alle bestel informatie is te vinden in de start post.
 
Ingeschreven
 
DaanK zei:
Ik wil er graag een met fan en twee probes.

Dank u

Dan moet je even de bestellijst invullen ;)
 
svda zei:
Ik ook eindelijk:) alleen nog geen bevestiging gehad?

Helaas doet mijn bestelformulier niet aan automatische bevestigingsmails dus doe ik dat handmatig, tegelijk met de betalingsgegevens. Misschien dat ik vanavond tijd heb (ben vandaag aan reizen) anders wordt het morgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan