BasBQ
Beef en Steak

Lekkere karbonade met groenten.

 

Daniel

Stoker
Berichten
298
Lekkere een doordeweekse maaltijd
Gegrilde karbonade
Gegrilde groenten
Bulgar gegaard in een groente tomaten saus

a4f48d3550b7134264f91bbdb692afee.jpg
33ecc8077465edb56ef9e94a9778266b.jpg
6c9ccdb604be64e2964b49c29358ab7a.jpg
7d42e53f0962bec1f24ee1a78d9cb93d.jpg
 
Prima maaltje
 
Dat ziet er weer heerlijk uit Daniel. Geloof dat jij meer buiten dan binnen kookt.
 
Ziet er lekker uit en mooie gril streepjes.
 
Frits zei:
Dat ziet er weer heerlijk uit Daniel. Geloof dat jij meer buiten dan binnen kookt.

Dat begint me ook op te vallen, bijna dagelijks nieuwe smakelijke foto's! Maar daar is uiteraard niks op tegen, heerlijk!
 
Idd het liefst kook ik buiten! Maar heb soms ook ff iets minder tijd en dan lukt het helaas niet... net als vanavond 😢
 
Hier noemt onze slager dat boerenkarbonade door de dikkere vetrand, HEERLIJK, wij eten deze regelmatig en dan met homemade zigeunersaus ala Jeroen Meus erbij.
 
Ziet er heerlijk uit en wat een mooie grillmarks ;)
 
Lekker karbonades. Ik haal regelmatig schouderkarbonades. Die zijn ook al zo lekker op de bbq. En lekker met gegrilde groentes er bij. Daar houden wij wel van.
Trouwens leuk werken zo op de minimax. Zo iets zou ik graag aan de collectie toe voegen. Al is het gewoon voor de heb
 
Bram zei:
Lekker karbonades. Ik haal regelmatig schouderkarbonades. Die zijn ook al zo lekker op de bbq. En lekker met gegrilde groentes er bij. Daar houden wij wel van.
Trouwens leuk werken zo op de minimax. Zo iets zou ik graag aan de collectie toe voegen. Al is het gewoon voor de heb

Zeker mooi apparaat lang over nagedacht en uiteindelijk toch maar gekocht.
De kJ junior zou ook nog kunnen completer en voordeliger.
 
Terug
Bovenaan Onderaan