BasBQ
Beef en Steak

Thermometer

jw.jager

Tondelzoeker
Berichten
3
Hallo,

Ik ben net begonnen in the world van BBQ en met name smoken. Nu ben ik op zoek naar een thermometer met twee probes voor ongeveer 80 euro (iets meer mag ook). Met draad en hoeft geen bluetooth te zijn. Alvast bedankt!!!
 
Hier heel erg tevreden mee.


Voor paar euro koop je een roosterprobe extra

? 34,78  43%OFF | ThermoPro TP-20 Afstandsbediening Draadloze Digitale Vlees BBQ, Oven Thermometer Thuisgebruik Rvs Probe Groot Scherm met Timer
https://s.click.aliexpress.com/e/bT29OoAU

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

 
Kijk eens naar een inkbird. Kosten weinig en die van mijn werkt al (bijna) 2 jaar zonder problemen

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

 
Ja heb veel gelezen over de inkbird. Kan alleen nergens meer de 2x vinden. Is die aanbieding op bbqxxl een goeie voor 49 euro?? Of kan ik dan beter de 6x halen??

En over de thermopro. Is Ali te vertrouwen wbt extra kosten en levertijd? Heb over twee weken verjaardag en heb hem dan zeg maar nodig. 

Heel erg bedankt voor de snelle reactie mannen!!!!
 
jw.jager zei:
Ja heb veel gelezen over de inkbird. Kan alleen nergens meer de 2x vinden. Is die aanbieding op bbqxxl een goeie voor 49 euro?? Of kan ik dan beter de 6x halen??

En overdekt thermopro. Is Ali te vertrouwen wbt extra kosten en levertijd? Heb over twee weken verjaardag en heb hem dan zeg maar nodig. 

Heel erg bedankt voor de snelle reactie mannen!!!!


https://www.barbecuexxl.nl/Inkbird-IBT-2X


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik heb zelf de 6x ben ik erg tevreden over tot dusver.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ja. Die heb ik ook. Na de aanschaf kreeg ik een berichtje van de 4x te zien. Daar zitten Lion batterijen in, en al een magneet achterop om hem op te hangen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

 
Bart1978 zei:
Ja. Die heb ik ook. Na de aanschaf kreeg ik een berichtje van de 4x te zien. Daar zitten Lion batterijen in, en al een magneet achterop om hem op te hangen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Ik heb de 2x.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

 
jw.jager zei:
Ja heb veel gelezen over de inkbird. Kan alleen nergens meer de 2x vinden. Is die aanbieding op bbqxxl een goeie voor 49 euro?? Of kan ik dan beter de 6x halen??

En over de thermopro. Is Ali te vertrouwen wbt extra kosten en levertijd? Heb over twee weken verjaardag en heb hem dan zeg maar nodig. 

Heel erg bedankt voor de snelle reactie mannen!!!!
Betrouwbaarheid zeker, levertijd kan wat langer zijn.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

 
Allemaal heel erg bedankt voor de reacties. Ik heb de inkbird 4x gehaald! Ik hoop snel binnen en dan zal ik z.s.m. even een post doen wat ik er van vind.
 
Terug
Bovenaan Onderaan