BasBQ
Beef en Steak

Pulled Beef

 
 

jvdheuvel

Sprokkelaar
Berichten
43
Tussendoor heb ik ergens een keer iets gelezen over pulled beef in een wrap.... omdat onze kids graag wraps eten en het weer eens iets anders was dan kip met kruiden uit een zakje, heb ik besloten om maar eens met een stuk rundvlees aan de gang te gaan.

Het vlees had er wellicht n?t ietsje langer op gemogen, want het was wat lastiger te pullen dan verwacht.
Het was in ieder geval goed te eten en goed van smaak. Lekker met wat groenten, zure room en barbecuesaus in een wrap en smullen maar....

Helaas heb ik hier weinig foto's van gemaakt, maar het eindresultaat was heerlijk en ook binnen no-time helemaal op.



Ook dit was weer een zeer geslaagd experiment dat ik daarna zeker vaker klaar heb gemaakt

 
Dat lust mij nu wel. #lunchpauze.
 
Ik vind PB ook altijd iets moeilijker pullen vergeleken met PP. Maar wel heel lekker. Nu nog een keer maken en dan de foto's erbij. Heb je gelijk een excuus
 
Bram zei:
Ik vind PB ook altijd iets moeilijker pullen vergeleken met PP. Maar wel heel lekker. Nu nog een keer maken en dan de foto's erbij. Heb je gelijk een excuus

Komt zeker goed.... ;)
 
Met onderrib heb ik welees gehad dat het amper te pullen was. Volgens Bert hier op het Genootschap ligt dat aan wel deel van die snit je gebruikt.
Met chuck heb ik eigenlijk altijd succes gehad tot nu toe. Dan is het net als PP totdat je thermometer er in glijdt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan