BasBQ
Beef en Steak

WGA gietijzeren rooster

merdeuj

Sprokkelaar
Berichten
26
Ik heb inmiddels een gietijzeren rooster bemachtigd en wil deze aanpassen zodat deze op de wga past. Maar ik zie ze overal op de volgende manier aangepast worden : foto 1. Maar waarom niet zoals op foto 2? Ja het ziet er minder sjiek uit, maar het behoudt zn stevigheid meer lijkt mij, toch? Of is er een reden waarom er voor de manier afgebeeld op foto 1 gekozen wordt.
17136714abd318dd7a935d3a7076f9cc.jpg
a93f5b48b3115dfc3a4166e230d43b66.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 
Eeeeeh... zoek de verschillen?  :(
 
Sander72 zei:
Eeeeeh... zoek de verschillen?  :(
Ene variant heeft aan beide kanten dezelfde ruimte. De spijlen steken even ver uit. Foto 2 behoudt zoveel mogelijk het buitenframe van het rooster, met aan 1 kant korte spijlen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 
Kan me niet voorstellen dat de stevigheid niet goed zal zijn bij optie 2. Denk dat je wel mooiere grilpatronen krijgt bij optie 1

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

 
MarcovdK zei:
Kan me niet voorstellen dat de stevigheid niet goed zal zijn bij optie 2. Denk dat je wel mooiere grilpatronen krijgt bij optie 1

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ja bedoel ook dat naar mijn idee optie 2 juist meer stevigheid heeft. Ben ook bang dat optie 1 misschien snel af zou breken of scheuren..

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 
De enige reden is dat de eerste optie er beter uitziet. Je hoeft niet bang te zijn dat het gietijzer bezwijkt on de het gewicht van een hamburger .... :p
 
Ceriel zei:
De enige reden is dat de eerste optie er beter uitziet. Je hoeft niet bang te zijn dat het gietijzer bezwijkt on de het gewicht van een hamburger ....
Hahahah dat is waar! Maar dacht misschien wnr je het vaak goed heet stookt dat er dan niet sneller scheuren ontstaan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 
Het grootste risico is niet het gewicht van een hamburger, maar laten vallen bij het schoonmaken.. Ik spreek uit ervaring:




Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
09c9093cd66f4bfb8d1cf55f33d8ed9b.jpg


Maar doet nog prima z'n werk hoor

eced62c542475386b59b7c597d4af464.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan