BasBQ
Beef en Steak

Meater Plus ervaring

Peter996

Tondelzoeker
Berichten
3
Zijn er hier leden die een Meater plus thermometer gebruiken?
En wat zijn jullie ervaringen hiermee

 
Sorry kan je er niet in adviseren anders dan dat deze mij prima bevalt en was nog geen vijftien euro.

Wegens het vallen, verliezen etc is meer dan dit niet aan mij besteed.
830e4552e8e30647bc4aa79115eee071.jpg
 
@Marcel de Meater is iets uitgebreider dan simpelweg temperatuur handmatig meten.  ;)

Zelf heb ik vorig jaar de Meater getest, qua bereik was deze beperkt door het gebruik van Bluetooth LE maar wat ook mogelijk is dat je in de buurt een tablet of oude telefoon verbind met de Meater. En dan kan je via de app op je andere telefoon deze informatie overal opvragen met internet connectiviteit. De app is uitgebreid, de bereiding van het stuk vlees wordt goed toegelicht en de Meater houdt ook rekening met rusttijden van het vlees voordat je aan mag vallen. De Meater Pro is weer verbeterd qua verbinding lokaal, maar dat zou je op kunnen vangen met een tweede tablet of telefoon te gebruiken.

De complete review staat op mijn blog.
https://kokenmetvuur.nl/2018/09/03/meater-draadloze-thermometer-review/

Mocht je nog vragen hebben, laat het maar even weten.  :)
 
Hari-Bo zei:
@Marcel de Meater is iets uitgebreider dan simpelweg temperatuur handmatig meten.  ;)

Zelf heb ik vorig jaar de Meater getest, qua bereik was deze beperkt door het gebruik van Bluetooth LE maar wat ook mogelijk is dat je in de buurt een tablet of oude telefoon verbind met de Meater. En dan kan je via de app op je andere telefoon deze informatie overal opvragen met internet connectiviteit. De app is uitgebreid, de bereiding van het stuk vlees wordt goed toegelicht en de Meater houdt ook rekening met rusttijden van het vlees voordat je aan mag vallen. De Meater Pro is weer verbeterd qua verbinding lokaal, maar dat zou je op kunnen vangen met een tweede tablet of telefoon te gebruiken.

De complete review staat op mijn blog.
https://kokenmetvuur.nl/2018/09/03/meater-draadloze-thermometer-review/

Mocht je nog vragen hebben, laat het maar even weten.  :)
Thanks voor de input, weer iets geleerd vandaag
Helder verhaal op je site, zet deze binnenkort op mijn spieklijstje.
Heb zelf een BBQ GURU Digi Q dx2 en volstaat voor mij. De probe draden zijn wel een dingetje waar ik met de WSM 22,5" (staat te koop) geen last van heb.

 
Terug
Bovenaan Onderaan