BasBQ
Beef en Steak

Buitenkeuken Weber 57

bevertje

Tondelzoeker
Berichten
3
In de afgelopen weken mijn buitenkeuken gebouwd. Leuk om te doen (goed gereedschap is het halve werk), maar nu nog even wachten op de juiste weersomstandigheden... Met dank aan NLFrankos,wiens buitenkeuken (http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=17320.0) als inspiratie heeft gediend. Op het bovenblad moet nog een werkblad komen, maar die is nog onderweg.

Het resultaat:

XJQJN2e.jpg

Begonnen met het frame, inclusief wieltjes.

02DTQ8c.jpg

Vervolgens alle panelen, deurtjes en bovenblad op maat gezaagd en in elkaar gezet.

OpTkw5I.jpg

Even passen...

zzugYbj.jpg

Ruimte in het bovenblad voor de BBQ; leunend op de twee handvatten.

k3pqx3M.jpg

In het bovenblad 4 schroeven aangebracht ter extra ondersteuning.

O7hxMCm.jpg

8UcpWlC.jpg

Tijd om te gaan beitsen.

Biblix2.jpg

Bevestigen van de zijpanelen en de deurtjes.

NXFg5Sb.jpg

Schappen plaatsen.

88U3I4U.jpg

Eerste indruk van de buitenkeuken.

UcjuZ12.jpg

0y17sGo.jpg

Om af te maken nog een achterwand gemaakt; voorzien van diverse schapjes.

BT5ix2O.jpg

Ter bescherming een stevige en waterdichte hoes.
De achterwand staat er ook onder; deze is snel te verwijderen van het bovenblad.
 
Ziet er erg gaaf uit!
 
Mooi gemaakt man ziet er super uit daar zal je veel plezier van hebben  :)
 
Mooi geworden!
 
Prachtig gedaan!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Heel mooi meubeltje heb je daar gemaakt! Maar toch even een punt van kritiek: bij goed gereedschap is black & decker (rommel met een stekker) wel een van de laatste merken waar ik aan denk xD
 
Juulvh zei:
Heel mooi meubeltje heb je daar gemaakt! Maar toch even een punt van kritiek: bij goed gereedschap is black & decker (rommel met een stekker) wel een van de laatste merken waar ik aan denk xD

Deze is toevallig zonder stekker.  :D
 
Zo dat is een fijn plekje! Netjes hoor:)
Mooie hoes ook voor die maat, mag ik vragen van welk merk de hoes is en hoe lang het blad is van je meubel?

Ben zelf een meubel aan het maken van 165 cm lengte en ben op zoek naar een hoes die past (icm. met een breedte van 80cm)

Gr,
Pascal
 
Mooie setup zo. Ooit hoop ik ook zo iets te maken. En dan een combi voor de weber en BGE in een tafel.
 
PascalIV:  ik heb de hoes gekocht bij de Makro; merk Tarrington House. Mijn werkblad is 170 lang en 80 diep. De laatste weken is de hoes ook voldoende getest op waterdichtheid.....en geslaagd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan