BasBQ
Beef en Steak

Aan mij de beurt me voor te stellen

S

Shanna1980

Gast
Mede BBQ-fanaten ("Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen"  ;) ),

Aan mij de beurt mij netjes voor te stellen aan jullie allemaal.
Mijn naam is Shanna, en sinds een paar jaar fanatiek bezig met BBQ'en.
Worstjes, sat? en hamburgers zijn natuurlijk lekker maar ik mag inmiddels graag (warm) roken en ook complete maaltijden maken op de BBQ.
Low & Slow vind ik ook erg leuk (en lekker).

Ik ben in bezit van een Cobb Premier met alle mogelijke toevoegingen die je maar kan wensen.
Na verloop van tijd wilde ik graag een groter oppervlak en de mogelijkheid om d.m.v. het regelen van luchttoevoerluchttoevoer beter de temperatuur te kunnen be?nvloedden. De Cobb is immers een BBQ welke erg geschikt is om op tafel te zetten met een deksel maar geen ventilatie-roosters.

Op mijn wensenlijstje stond al een tijdje een houtskool BBQ en vorige week vrijdag wist mijn man mij te verassen met een Weber Master Touch GBS 57 cm.
In ??n woord ge-wel-dig! Ik was (en ben nog steeds) zo blij als een kind.
Aangezien ik op de Cobb erg veel gerookt heb, ben ik nu aan het onderzoeken hoe dit werkt op de Weber en dan ook met name in relatie tot het koud roken.

Ik heb gezien dat hier meer dan genoeg informatie te vinden is waar ik dankbaar gebruik van ga maken.

Mijn volgende item op mijn BBQ-wish-list is het (zelf) maken van een mooie tafel waar de Weber in kan hangen. Ook hier heb ik al erg veel over kunnen lezen.

Groetjes,
Shanna.
 
Shanna, welkom bij het BBQ Genootschap.
 
Welkom Shanna!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Welkom Shanna, leuk dat je zo enthousiast bent om te barbecueen. Veel plezier op het forum.

Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk

 
Welkom Shanna


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
 
He, dat Is grappig. Ook ik ben begonnen met een cobb premier.
Nog steeds een leuke bbq hoor. Mis alleen inderdaad de lucht schuiven voor temperatuur regeling.

In ieder geval Welkom hier.
 
Welkom!
 
Hartelijk welkom bij het genootschap Shanna.
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Ridevi71 zei:
He, dat Is grappig. Ook ik ben begonnen met een cobb premier.
Nog steeds een leuke bbq hoor. Mis alleen inderdaad de lucht schuiven voor temperatuur regeling.

In ieder geval Welkom hier.

We hebben de Cobb vorig weekend nog aan gehad naast de Weber. De beercan-chicken paste niet op de Weber aangezien ik nog geen gevogeltestomer had. Bij de cobb heb ik zo?n extra ring dus dat paste wel hahaha.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
SpiKeY zei:
Welkom. Ik zeg meer vrouwen achter de bbq :)
Dankje, vind ik ook!
Als er mensen komen bbq?en bij ons gaat men er vaak automatisch vanuit dat mijn man de BBQ fanaat is


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hoi Shanna,
welkom bij het Genootschap
 
Welkom hier Shanna :)
 
Welkom Mart, huh ik bedoel Shanna  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan