BasBQ
Beef en Steak

... Hoi.

I

IANNOVA

Gast
... Hoi, ik ben IANNOVA, en ik ben de oudste zoon van Nosmo. Ik ga hier op zoek naar interessante recepten, en ik geef soms mijn mening, veel meer zal ik niet doen.
 
Welkom en veel plezier hier!
 
Welkom! Ik zit er net een dag bij en vind het al een geweldig forum!
 
welkom Pieter zn. veel plezier hier op het genootschap
 
En wat ga je dan doen met die recepten? Maken toch wel? Of alleen verzamelen, wat weer jammer zou zijn.... En als je dan toch maakt, kun je net zo oed een foto maken, en er een verhaaltje bij schrijven. Jatochnietdan? no pressure ;)
Welkom hier, gezellig dat je er bent! Als je op je vader lijkt, ben je een aanwinst hoor!
 
Hij gaat uitzoeken wat piet kan gaan maken als hij terug is van Klus :)

Piet word nu wel erg lui  ;) laat nu zijn zoon al de recepten uitzoeken.

Maar evengoed welkom, hoe meer zielen hoe meer vreugd 8)
 
Van harte welkom bij het BBQ Genootschap!!
 
Dominique zei:
En wat ga je dan doen met die recepten? Maken toch wel? Of alleen verzamelen, wat weer jammer zou zijn.... En als je dan toch maakt, kun je net zo oed een foto maken, en er een verhaaltje bij schrijven. Jatochnietdan? no pressure ;)
Welkom hier, gezellig dat je er bent! Als je op je vader lijkt, ben je een aanwinst hoor!

Ik zal hem binnenkort eens goed aan het werk zetten  ;)
En als het allemaal goed gaat maar eens kijken voor een eigen Q, zal z'n moeder leuk vinden 8)
 
Hoi, welkom!
 
En als het allemaal goed gaat maar eens kijken voor een eigen Q, zal z'n moeder leuk vinden

Ah, gewoon een samenspanning tussen vader en zoon om meer barbecues in de tuin te krijgen, nu komt de aap uit de mouw :D
 
Je hebt al een vriezer voor elkaar gekregen, volgende stap een keramische Q :)
 
noskos zei:
En als het allemaal goed gaat maar eens kijken voor een eigen Q, zal z'n moeder leuk vinden

Ah, gewoon een samenspanning tussen vader en zoon om meer barbecues in de tuin te krijgen, nu komt de aap uit de mouw :D
Ik vind het een slimme actie, toch?
 
noskos zei:
En als het allemaal goed gaat maar eens kijken voor een eigen Q, zal z'n moeder leuk vinden

Ah, gewoon een samenspanning tussen vader en zoon om meer barbecues in de tuin te krijgen, nu komt de aap uit de mouw :D

Nee, het is een samenspanning om te zorgen dat we dag in en dag uit spareribs, pizza of biefstuk of zo iets kunnen maken en eten. Ik ga trouwens straks biefstuk maken.

Trouwens, ik dacht dat er een bos bloemen uit de mouw moest komen, toch?
 
Wel onbekende goochelaar,welkom hier.
 
Nou in ieder geval welkom, ik heb zo'n vermoeden dat het stiekem uit de hand gaat lopen met zo een leermeester  8)
 
Terug
Bovenaan Onderaan