BasBQ
Beef en Steak

Kromme fire ring/box BGE

 
 
 

basv88

Stoker
Berichten
457
Goedemorgen!

Ik twijfelde al enige tijd of mijn fire box en/ring van m'n BGE Large wel recht was. De ring wiebelde op de box en dus ook het rooster en de conveggtor wiebelde. Daarom besloten van het weekend het hele ding uit elkaar te halen en schoon te maken. Het kon immers ook een stukje houtskool of steen zijn wat er tussen lag. Echter het is er niet beter op geworden. De ring wiebelt behoorlijk.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Heb inmiddels een mailtje aan de dealer gestuurd en waarschijnlijk komen ze eendaags kijken.

Groet Bas
 
b.asv zei:
Goedemorgen!
De ring wiebelt behoorlijk.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Heb inmiddels een mailtje aan de dealer gestuurd en waarschijnlijk komen ze eendaags kijken.

Groet Bas

Voor de prijs van een BGE mag je i.d.d. wel een behoorlijke service verwachten. :-?
 
Zo stond ik er idd ook in..

De dealer is net langs geweest. We hebben wat geschoven en gedraaid en hij wiebelt nu eigenlijk niet meer. Het komt blijkbaar wel vaker voor omdat het gewoon niet helemaal vlak is. Advies van hem; kijk het aan en als je je er aan stoort of het wordt erger dan kom je gewoon een nieuwe fire box en ring halen.

Prima oplossing voor nu maar zodra hij weer wiebelt denk ik dat die toch een nieuwe mag opsturen ;)
 
Prima service. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan