BasBQ
Beef en Steak

Online slager

 
 

Vatos

Kooltjesharker
Berichten
166
Binnenkort heb ik een verjaardag en ik wou een sessie spare ribs maken op mijn bge large.

Nu wil ik aan jullie vragen, waar halen jullie deze,  en of halen jullie deze bij een online slager?

Alvast bedankt! :)
 
Www.beefensteak.nl werkt ook prima . Wel voor donderdag 12.00u bestellen dan heb je ze vrijdag avond thuis.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Als je in de Bollenstreek woont is www.bollensteak.nl een leuk nieuw adres. Was erg tevreden over kwaliteit en service. Wel alleen in de regio meen ik.
 
Als je een makropas hebt of kunt lenen, kun je daar eens kijken. Ze hebben een paar keuzes wide-cut of de dikbevleesde, beide prima ribs.

Een persoonlijke mening: Sommige online slagers dobberen iets te relaxed mee op de huidige bbq hype. Vind de prijzen nogal fors en dat zonder de GL-vleestax
 
Ik bestel meestal bij BBquality of als ik Jalapeno Cheddar worsten nodig heb nij Homemade. Altijd top.
 
Tot op heden bestel ik bij Aalvink. Prima kwaliteit en voordelig. Via het genootschap zelfs nog extra korting en vaak een actie (bij bestelling boven de 75 euro een kilo buikspek gratis bijvoorbeeld)
 
KamadoNovice zei:
Als je in de Bollenstreek woont is www.bollensteak.nl een leuk nieuw adres. Was erg tevreden over kwaliteit en service. Wel alleen in de regio meen ik.

goed adres haal ik ook altijd. Buiten de regio doet hij ook gewoon vragen meestal geen probleem.
 
Ik bestel meestal bij Aalvink. Prima kwaliteit voor een leuke prijs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan