BasBQ
Beef en Steak

Pulled pork cakes van Julius Jasper bloemkool van bram en kippenvleugels helaas niet goed

 
 
 
 

picosuma

Gerijpt
Berichten
2.708
De bloemkool roosjes van Bram waren prima gelukt lekker.
Kippenvleugels waren lekker .
Maar de pulled pork cakes was wel lekker maar het lukte niet op de bbq dat later maar even in de koekenpan .
Dit bestond uit pulled pork,aardappels,paprika,ei,bbq saus,dijonmosterd,bloem en zout en peper.
Dit mixen en een soort hamburgers van maken en op de bbq maar het was te zacht dat heb het maar in de koekenpan gedaan
7f4cce71bb9eb3f2537a2652eff6dc4e.jpg


6bf8c6a927714c1a3dcacc7eba947b08.jpg


f57d83fba2c4ba19e8cab3c57f556e34.jpg


0776cce1581fa96273bc4ae6d8689edd.jpg


85a474cb1c46217b942267ddcc96b3b5.jpg


86af58a9316e6ca4596498b83a035a26.jpg


b3dd8852c763605fdd13006805f457a3.jpg


Was wel leuk om te doen maar had het beter willen hebben .
Smaken waren wel goed maar nu de uitvoering nog



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Goed bezig geweest kerel. Ik ben blij dat ik je heb kunnen inspireren. Kippenvleugels zijn zo geweldig lekker van de BBQ. Daar kun je me zelfs midden in de nacht voor wakker maken .
Jammer dat de PP burgers niet naar je zin waren. Het klinkt in ieder geval wel lekker. Miss indirect garen. Desnoods op een fijn mazig grillrackje. Zodat ze niet uit elkaar kunnen vallen.
 
Bram zei:
Goed bezig geweest kerel. Ik ben blij dat ik je heb kunnen inspireren. Kippenvleugels zijn zo geweldig lekker van de BBQ. Daar kun je me zelfs midden in de nacht voor wakker maken .
Jammer dat de PP burgers niet naar je zin waren. Het klinkt in ieder geval wel lekker. Miss indirect garen. Desnoods op een fijn mazig grillrackje. Zodat ze niet uit elkaar kunnen vallen.

Ik moet ze gewoon op 1 of andere manier wat steviger zien te krijgen  :D :)
 
picosuma zei:
Ik moet ze gewoon op 1 of andere manier wat steviger zien te krijgen  :D :)

Hamburgerpers en goed laten opstijven in de koelkast misschien?
Ik weet natuurlijk niet wat je in de tussentijd hebt gedaan met de 'cakes' maar bereid julius ze ook op een grill of op een Plancha ofzo?
 
2 van de 3 is ook een prima score toch?  ;)

Misschien op een grillplaatje of in een skillet, maar dan heb je dus een koekenpan m?t rooksmaak. Weet niet hoeveel dat toevoegt als je pulled pork ook al van de bbq (met rook) komt... maar het idee is best geinig!

Ook als iets niet helemaal naar je zin is kunnen anderen daar door ge?nspireerd raken! Dank voor het delen.
 
SandyMan zei:
picosuma zei:
Ik moet ze gewoon op 1 of andere manier wat steviger zien te krijgen  :D :)

Hamburgerpers en goed laten opstijven in de koelkast misschien?
Ik weet natuurlijk niet wat je in de tussentijd hebt gedaan met de 'cakes' maar bereid julius ze ook op een grill of op een Plancha ofzo?

Ik had ze s'ochtends al gemaakt en zag dat ze wat zacht waren dus mijn gedachte was ook in de koelkast en dan opstijven maar helaas. :(

Zat er ook nog aan te denken om met cornflakes het wat steviger te maken maar niet gedaan  :D
Het recept was ook voor op de bbq .
Het kwam uit de bbq bijbel.

Maar in ieder geval bedankt voor het mee denken  :)
 
Om met de woorden van Sander te spreken, 2 van 3 waren goed :) ik vind het idee wel heel erg leuk van die pulled pork cakes, gewoon nog een keer proberen en misschien niet in de koelkast laten opstijven maar gewoon ff in de vriezer leggen zodat ze wat steviger worden, ik vraag mezelf nu ook af of je ze niet in een muffinvorm kan maken dan heb je gewoon muffins i.p.v. cakejes ;)
 
Jet zei:
Om met de woorden van Sander te spreken, 2 van 3 waren goed :) ik vind het idee wel heel erg leuk van die pulled pork cakes, gewoon nog een keer proberen en misschien niet in de koelkast laten opstijven maar gewoon ff in de vriezer leggen zodat ze wat steviger worden, ik vraag mezelf nu ook af of je ze niet in een muffinvorm kan maken dan heb je gewoon muffins i.p.v. cakejes ;)

Dank je wel dat is ook een idee om te doen  :)
 
Altijd jammer als het niet helemaal lukt, maar zie hierboven genoeg tips om het nogmaals te proberen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan