BasBQ
Beef en Steak

En ook de Basterd heeft een Nieuwe BBQ. The Basterd Urban

Q57

Sprokkelaar
Berichten
32
En ook de Basterd heeft een nieuwe uitvoering.

https://bastard.nl/product/the-bastard-urban-large/

Ik heb deze al live gezien, trok me aandacht door de matte afwerking aan de buiten zijde. Met een (zo lijkt het) een glinstering in de afwerking.
Een goed stevig onderstel, daar kunnen andere een voorbeeld aan nemen.

En Zeer complete uitgedorst.

Het enige wat ik me afvraag, is het schoonmaken met de matte afwerking. Alles is robuust aan de BBQ, ook het 9mm rooster. Deksel gaat wat makkelijker open, dan oudere modellen, daar moet je bij de oudere large model, een powerlifter voor zijn.
 
Ik heb deze ook langs zien komen, weer een mooie stap vooruit. Maar ik heb nog steeds geen antwoord kunnen krijgen op een vraag. De coating aan de buitenkant is ook anders, is hiermee de standaard krakelee ook verleden tijd? Vind de kleur enorm mooi, maar die krakelee weerhoudt me ervan om deze voor op vakantie aan te schaffen.
 
Wat is het probleem met krakelee? Dat hebben volgens mij alle keramische barbecues. Mijn BGE had het, mijn Bastard ook.
 
noskos zei:
Wat is het probleem met krakelee? Dat hebben volgens mij alle keramische barbecues. Mijn BGE had het, mijn Bastard ook.

Mijn BGE's hebben dat tot op heden nog niet, uiteindelijk zullen ze dat waarschijnlijk krijgen maar dat vind ik wat anders dan meteen uit de winkel vandaan. Functioneel maakt het niets uit, maar persoonlijk vind ik het niet mooi en vandaar dat ik het graag wil weten. Iets met smaak en niet over twisten.  :D
 
Ik krijg er binnenkort ??n, zal er even extra naar kijken voor je.
 
Dank je!  :)
 
Hari-Bo zei:
noskos zei:
Wat is het probleem met krakelee? Dat hebben volgens mij alle keramische barbecues. Mijn BGE had het, mijn Bastard ook.

Mijn BGE's hebben dat tot op heden nog niet, uiteindelijk zullen ze dat waarschijnlijk krijgen maar dat vind ik wat anders dan meteen uit de winkel vandaan. Functioneel maakt het niets uit, maar persoonlijk vind ik het niet mooi en vandaar dat ik het graag wil weten. Iets met smaak en niet over twisten.  :D
Had je gekeken met een felle lamp op krakelee
? Wss zie je op zwart gewoon beter (zonder fel licht) de krakelee dan op een BGE ivm de kleur.


Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 
Jazeker.
 
Terug
Bovenaan Onderaan