BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd maart 2018 ?Typisch Nederlands?

 
 
 
 
 

Ceriel

BBQ Junkie
Berichten
7.242
Het onderwerp ?Typisch Nederlands? is gekozen door McPeet, de winnaar van afgelopen maand:

?Mijn voorstel voor de komende foto uitdaging is als volgt:
Typisch Nederlands (van typisch Nederlandse bbq gerechten tot aan de zwart gecremeerde speklappen). Ik ben benieuwd?

Dus een foto van of met jouw idee over de typisch Nederlandse BBQ, een draadje waar dat uit blijkt en een link bij je foto naar dat draadje.
Voldoet de foto niet aan de regels dan valt hij af.

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 30-04-2018 middernacht
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt  met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje    bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- E?n foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

De te winnen prijs is ook deze maand een waardebon van Vuur en Rook, beschikbaar gesteld door vuurenrook.nl!
 
Nou laat mij dan maar de eerste zijn... het was tenslotte echt lekker Nederlands BBQ-weer vandaag!  ;)

ofHirpK.jpg


Hier het draadje: http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=19006.msg293240#msg293240
 
ik ben blij dat jij het goede voorbeeld geeft. Krijg spontaan trek
 
Als het bij deze 2 inzendingen blijft zal de inzendtermijn met een maand verlengd worden, blijkbaar is nog niet voor iedereen het seizoen begonnen  :p
 
Ceriel zei:
Als het bij deze 2 inzendingen blijft zal de inzendtermijn met een maand verlengd worden, blijkbaar is nog niet voor iedereen het seizoen begonnen  :p
Ik ga morgen cq zondag een poging wagen. Heb nog niet typische Nederlands gbbqt
 
Ben aan het verzinnen geweest en nou heb ik nog een typisch oer-Hollands recept liggen en dat kan van de bbq maar is niet echt een gerecht :-?..............Spacecake 8-}  =))
 
Jet zei:
Ben aan het verzinnen geweest en nou heb ik nog een typisch oer-Hollands recept liggen en dat kan van de bbq maar is niet echt een gerecht :-?..............Spacecake 8-}  =))

Dat kan heerlijk van de BBQ, lekker warm roken met wat Zwarte Afghaan!  ;)
 
Sander72 zei:
Jet zei:
Ben aan het verzinnen geweest en nou heb ik nog een typisch oer-Hollands recept liggen en dat kan van de bbq maar is niet echt een gerecht :-?..............Spacecake 8-}  =))

Dat kan heerlijk van de BBQ, lekker warm roken met wat Zwarte Afghaan!  ;)

Vrolijke boel wordt dat :D
 
Wordt de wedstrijd verlengt of kunnen we al stemmen?
 
Nou kom op BBQ-gabbers en gabberinnen, maak er wat moois van!
 
Het 'seizoen' is inmiddels van start gegaan met een heerlijk voorjaarszonnetje... kom dus maar op met die heerlijke Nederlandschen barbecue happen!
 
Sander72 zei:
Het 'seizoen' is inmiddels van start gegaan met een heerlijk voorjaarszonnetje... kom dus maar op met die heerlijke Nederlandschen barbecue happen!
En het voorjaarszonnetje maakt deze week plaats voor de eerste zomerse dagen van 2018... Kom op mensen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan