BasBQ
Beef en Steak

Kies hier de winnaar van de fotowedstrijd september "goed gevuld"

Wie heeft het onderwerp van deze maand "Goed gevuld" het mooist, best of origineelste in beeld gebra


  • Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .
 
 
 
 
 

Ceriel

BBQ Junkie
Berichten
7.242
SilverFox:
21b60ec00896173250464001cb14b9fc.jpg


Lin:
fc5nyc.jpg


Marcus:
540.jpg

 
Wellicht een tip.
Als je voor de wedstrijd een foto laat zien probeer hem dan in het juiste formaat te plaatsen zodat de jury (wij dus) :D in een oog opslag de hele foto kan zien zodat er geen mooie details verborgen blijven. ;)
Belangrijk voor de beoordeling denk ik.

Ook gestemd.
 
Hans zei:
Wellicht een tip.
Als je voor de wedstrijd een foto laat zien probeer hem dan in het juiste formaat te plaatsen zodat de jury (wij dus) :D in een oog opslag de hele foto kan zien zodat er geen mooie details verborgen blijven. ;)
Belangrijk voor de beoordeling denk ik.

Terecht punt, zie net dat de maximale breedte van 800px in de huisregels is opgenomen. Hoop niet dat dat tot diskwalificatie leidt, dan worden de keuzemogelijkheden vrij beperkt  :-O

Ook gestemd.
 
Marcus zei:
Hans zei:
Wellicht een tip.
Als je voor de wedstrijd een foto laat zien probeer hem dan in het juiste formaat te plaatsen zodat de jury (wij dus) :D in een oog opslag de hele foto kan zien zodat er geen mooie details verborgen blijven. ;)
Belangrijk voor de beoordeling denk ik.

Terecht punt, zie net dat de maximale breedte van 800px in de huisregels is opgenomen. Hoop niet dat dat tot diskwalificatie leidt, dan worden de keuzemogelijkheden vrij beperkt  :-O

Ook gestemd.

In de regels voor de foto wedstrijd lees ik hier niets over dus verwacht dat de jury dit niet als ernstig opneemt.
Je kan de hele foto toch zien alleen moet je dan wat schuiven.
Ik zie het wel vaker voorbij komen.
Bij drie deelnemers is het ook niet zo'n punt maar als er een onderwerp is waar veel foto's van opgestuurd worden en je moet bij de eerste foto alle foto's voorbij scrollen om onder bij de laatste foto te schuiven en je moet dan weer terug om dat gedeelte van de foto te zien wat er in eerste instantie verstopt was is dat wat lastiger.

Heel veel succes met de wedstrijd.
 
Deze maand kwam het er voor mij niet van... volgende keer weer!

Oh ja... gestemd dus!
 
Hans zei:
Wellicht een tip.
Als je voor de wedstrijd een foto laat zien probeer hem dan in het juiste formaat te plaatsen zodat de jury (wij dus) :D in een oog opslag de hele foto kan zien zodat er geen mooie details verborgen blijven. ;)
Belangrijk voor de beoordeling denk ik.

Ook gestemd.

Ik zie dat in de originele foto reportage van de inzendingen de foto's eenvoudiger in z'n geheel te zien zijn (wel met wat schuiven) maar dit gaat eenvoudiger dan hier boven.
Dus is m'n opmerking niet helemaal terecht.

Excuus hiervoor. :(
 
Stem uitgebracht. Niet veel keuze maar de drie inzendingen waren wel mooi.
 
Sander72 zei:
Deze maand kwam het er voor mij niet van... volgende keer weer!

Oh ja... gestemd dus!
+1
 
SilverFox gefeliciteerd!
 
Gefeliciteerd Silver Fox  <:p
 
Whahahaha, yay! Super leuk!
Bedankt voor alle stemmen!
 
Gefeliciteerd benieuwd naar het thema van komende maand :)
 
Euh, hoe werkt dat? Aan wie moet ik dat laten weten? Of gewoon hier posten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan