BasBQ
Beef en Steak

Braai

Marcdepark

Stoker
Berichten
302
Hallo,

Binnenkort ga ik een nieuwe overkapping bouwen. Nu was het plan om hier een open haard in te plaatsen, alleen na wat googelen op het idee gekomen om er een (vrijstaande) braai in te plaatsen.
Een braai lijkt me ook een mooie aanvulling op mijn green egg. Roken en low&slow op de green egg en direct grillen op de braai.

Heeft er iemand ervaring/advies?
Wil de braai namelijk onder de overkapping plaatsen en op een dakdoorvoer aansluiten.
Weet niet of dat zomaar kan, lijkt me wel dat dit mogelijk zou moeten zijn.

Daarnaast zie ik ook verschillende merken en soorten, qua maat kan ik 1200 wel kwijt dus lijkt me dat de maat om voor te gaan. Alleen het fabrikaat... welke? Het is een behoorlijke investering dus wil wel zeker weten dat ik er nog even mee vooruit kan zeg maar.

Wieowie kan me voorzien van advies?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Buurman verderop heeft een braai, mooi ding maar er gaat een enorme hoeveelheid hout in als hij een sessie draait. Niet de meest effici?nte manier van BBQ. Wel mooi om te zien en lekker knoeien met hout en vuur, dat dan weer wel. Merk weet ik niet
 
er is hier op het forum als eens eea over geplaatst hoor.
gewoon ff zoeken
 
KamadoNovice zei:
Buurman verderop heeft een braai, mooi ding maar er gaat een enorme hoeveelheid hout in als hij een sessie draait. Niet de meest effici?nte manier van BBQ. Wel mooi om te zien en lekker knoeien met hout en vuur, dat dan weer wel. Merk weet ik niet

Inderdaad mooi knoeien met hout en vuur


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ridevi71 zei:
er is hier op het forum als eens eea over geplaatst hoor.
gewoon ff zoeken

Kon in eerste instantie weinig vinden, vandaar mijn vraag. Ben er achter dat dit aan de app lag, niet of geen zoekresultaten zichtbaar...
Heb nu al veel info gevonden, bedankt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan