BasBQ
Beef en Steak

Triple-T, Class of 2017

 
 
 

Leo

Forum Meubilair
Berichten
11.363
We gaan weer starten met Triple-T 2017

Triple-T is ontstaan door vragen van bbq-ers die graag eens mee zouden willen doen met een bbq wedstrijd. Het is niet altijd mogelijk om met een bestaand team mee te draaien, vandaar de oprichting van Triple-T

Daarom organiseer ik dit jaar voor de 3e keer weer een Trainings team class. Deze bestaat uit maximaal 8 personen die deel nemen aan the class of 2017.

Hoe ziet het jaar voor het team eruit?
- 2 oefen weekenden op een camping in Noordwijkerhout (11 en 12 maart en 16 en 17 september 2017) 1e weekend zal voornamenlijk in het teken staan van masterclasses van de 4 wedstrijd categorie?n. Dit jaar zullen Tom en Dorien van Southern Dutch BBQ team de classes verzorgen van de spareribs, de pork en de brisket, en Dominique Bos zal de class van de kip verzorgen. Tom en Dorien zullen het hele weekend aanwezig zijn, en dan samen met Triple-T  de 4 categorie?n ook daadwerkelijk gaan maken. Dit weekend worden ook de taken binnen het team verdeeld.2e weekend is de generale repetitie.
- We gaan als team meedoen met de BBQ Society Cook-Off in het weekend van 7 en 8 oktober in Hoofddorp. Bij deze wedstrijd doen we ook mee met de steak cook-off op zaterdag
- In december een gezellige afsluiting van het jaar waar iedereen die ons gesponsord heeft en andere hulp heeft geboden uitgenodigd wordt en bedankt wordt.

Meerdanvlees.nl heeft toegezegd ook dit jaar het team weer te willen sponsoren met het leveren van 2 maal het wedstrijd vlees voor komend jaar.

Wat zijn de kosten per persoon?
De kosten per persoon bedragen 250 euro. Hiervoor krijgen jullie de masterclasses op het eerste weekend, hier wordt vlees, de camping voor de weekenden het inschrijfgeld voor de wedstrijd en de bedank dag in december van betaald.

Aangezien er maar plek is voor 8 personen zal ik uit de inschrijvingen willekeurig 8 namen trekken. Ook degenen die zich al eerder bij mij hebben gemeld, zullen in de hoge hoed zitten zodat iedereen dezelfde kans heeft om mee te kunnen doen. De inschrijving sluit 31 januari 2017. Als je naam getrokken is zal de inschrijving definitief zijn na het betalen van de 250 euro. Dit omdat ik ook de wedstrijd en de camping al heel vroeg moet betalen.

Leo Freeke

aanmeldingen:
Hendrik van Mourik
Richard Zoeteman
Henk Dalstra
BertM
Rudik
Mc Peet
Antwan Berntssen
Jorg Boudewijn


 
Kijk er nu al naar uit.

Gaat weer een feestje worden.
En zal ook dit jaar het team weer helpen met hand en span diensten.
 
Mag vast niet nog een keer meedoen.....  :D

Suc6 class of 2017
 
ja als we kunnen helpen met jureren leo vinden maureen en ik ook leuk. en misschien leuk om een weekend met ons team mee draaien. wel gezellig

 
Gaat ie dit jaar ineens loten... geintje  hoor, terrecht heef iedereen dezelfde kans.

Leo, het lijkt me super gaaf om met jouw Triple -T team van 2017 mee te doen. Het lijkt me super om eens de andere kant van de webstrijden mee te maken. Ik hoop ook dat ik uit de hoge hoed getrokken wordt en heb voor de zekerheid de weekenden alvast geblocked :)
 
Blijft een goed initiatief Leo. Leuk dat ik er weer bij mag zijn!
 
Leuk Leo, succes dit jaar en tot Oktber tijdens de Cook Off👍👌
 
BertM zei:
Gaaf Leo en idd een goed idee die hoge hoed.

Stop je mij er ook in?

Mocht ik in de hoge hoed blijven zitten, dan wil ik bij wijze van troost best helpen met jureren.

je staat erbij Bert
 
Dit leek mij altijd al eens leuk om te doen.
Wil je mij toevoegen aan je lijstje?
 
Rudik zei:
Dit leek mij altijd al eens leuk om te doen.
Wil je mij toevoegen aan je lijstje?

je staat er bij  :)
 
Super gaaf Leo. Heb een super leuke tijd gehad.


Ik zou zo weer aanschuiven...... :D


Succes Tripple-T 2017!
 
TOP Leo, je bent een echte ambassadeur voor de KCBS wedstrijdsport in Nederland, ouwe opleidingstijger :D
 
Kan helaas niet mee doen, in september zijn we met vakantie.
Ik meld me wel aan voor 2018
 
Terug
Bovenaan Onderaan