BasBQ
Beef en Steak

May in Memphis WORLD CHAMPIONSHIP BARBECUE COOKING

 
 

ilhomme

Sprokkelaar
Berichten
38
Ik wil mijn vraag hier kwijt: is iemand bekend met een vier daags BBQ World Champion Barbecue Cooking Contest in de USA? Kan hij/zij mij vertellen wat ik op zo?n 4-daagse kan verwachten? Ik bedoel als toeschouwer. Is het vier dagen de moeite waard?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Memphis in May is een van de grote barbecuewedstrijden van de VS. Maar het werkt eaar anders dan bij de meeste wedstrijden. Het is een dure wedstrijd om te doen. Daarom verkopen veel teams plekken in hun team om eea betaalbaar te houden.
In hoeverre de wedstrijd openbaar toegankelijk is weet ik niet. Weet wel dat het een feestweek is in Memphis dus dat het heel druk zal zijn en kamers voor hotels dus duurder en lastiger te vinden zijn.
 
Thnx voor deze uitleg


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Voor degene die het wilt weten.... zojuist het terrein van de memphisinmay wcbcc2019 achter me gelaten. Het is een fantastisch feest om mee te maken. ??n zaak is wel belangrijk; zorg dat je bij den team binnenkomt, anders is het een minder geslaagd evenement om bij te wonen. Het zijn allemaal teams met een eigen booth. Als je geen toegang hebt tot een team sta je buiten met een houten bek. Ja er zijn foodtrucks waar je eten kan kopen maar die mogen, m.i., niet tippen aan de teams.
Zelf had ik het geluk bij Porkosaurus team binnen te komen voor alle vier de dagen. Dit maakte mijn beleving van dit evenement als een grandioos succes. Om een beschrijving te geven van de grote moet je denken aan een grote familiebruiloft met stero?den tot de macht 5 en dan nog een beetje erbovenop.
3026f554bf51e73c9aa3f435c0a8b21a.jpg
954f406634ae832444c0094d446943b9.jpg
cb4779cafdd585e08bcf24def5d86bd2.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan