BasBQ
Beef en Steak

BBQ op locatie ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

fishbone

Tondelzoeker
Berichten
10
Hoi,

zaterdag 8 juni as willen we een feestje voor familie (ong 40 personen) vieren en zijn we niet op zoek naar een grote cateraar, maar iemand die op locatie BBQ met een smoker (live cooking) lekkere eenvoudige gerechten wil maken in overleg (bijv ribbels, PP, etc).

Hoor graag of er BBQ teams zijn die dit doen en of je iemand kent die dit wil doen. Graag PB, zodat we een en ander kunnen afstemmen. Hoop dat jullie tips hebben, want als ik op google zoek kom ik bij grote cateraars uit. Via de zoek functie van BBQ genoodschap kwam ik op Backyard smokers uit, echter die is helaas al geboekt op bevenstaande datum.

Het betreft regio Nijmegen.


Dit uiteraard tegen gangbare prijzen (maar bij voorkeur buiten de boeken om) :blush:

met groet,
Stephan
 
Gangbare prijzen buiten de boeken om... right.
 
@Sander 72
hoeft niet per definitie buiten de boeken om. Gezien de reactie komt het anders over, dan dat ik bedoeld heb.


Ik ben op zoek naar een zelfstandige die 8 juni  beschikbaar is en met zijn smoker/BBQ op locatie iets wil bereiden (ribs, pulled pork en wellicht nog een suggestie).

Dus gewoon met factuur, hoop dat er iemand is die mogelijkheden heeft op die dag.


groet,
Stephan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan