BasBQ
Beef en Steak

Hertenbiefstuk aardappel Anders bacon ui en gegrilde groenten

 

Daniel

Stoker
Berichten
298
Hertenbiefstuk
Aardappel Anders bacon ui
Gegrilde groenten
1139f3f78167312dd276b3a76f5dbddf.jpg
bd5ea8ef6cb4d79cbcf8ea41da698c99.jpg
f5f90bf9f9c647bfd2fe002ce2ae751b.jpg
4cd30b8321c38d15906651fe79a2d304.jpg

 
Daniel, het is iedere avond weer een feestje wat je van de barbecue tovert. Bedankt voor het delen.
 
Dank je Frits! Ik doe Mijn best en idd ben ik best actief  :D
 
Frits zei:
Daniel, het is iedere avond weer een feestje wat je van de barbecue tovert. Bedankt voor het delen.

Ziet er inderdaad goed uit en ondanks het vroege tijdstip zou ik zeggen kom maar door hoor.... :)
 
Lust ik wel!
 
Dat ziet er goed uit. Aardappel anders word hier ook regelmatig gemaakt. Heel lekker.
Slim id van dat gietijzer rooster onder de convEGGtor. Had ik nog nooit aan gedacht.
 
Bram zei:
Dat ziet er goed uit. Aardappel anders word hier ook regelmatig gemaakt. Heel lekker.
Slim id van dat gietijzer rooster onder de convEGGtor. Had ik nog nooit aan gedacht.
Scherp opgelet!
 
Wat een zalige maaltijd weer zeg... heerlijke garing van dat hertje zo te zien, mooi gedaan!
 
Sander72 zei:
Wat een zalige maaltijd weer zeg... heerlijke garing van dat hertje zo te zien, mooi gedaan!
Dank je was weer geslaagd.
 
Bram zei:
Dat ziet er goed uit. Aardappel anders word hier ook regelmatig gemaakt. Heel lekker.
Slim id van dat gietijzer rooster onder de convEGGtor. Had ik nog nooit aan gedacht.

En wat is het voordeel daar van?

Enkel dat hij reeds warm is en dat je direct kan grillen of nog iets anders?
 
Stijn zei:
Bram zei:
Dat ziet er goed uit. Aardappel anders word hier ook regelmatig gemaakt. Heel lekker.
Slim id van dat gietijzer rooster onder de convEGGtor. Had ik nog nooit aan gedacht.

En wat is het voordeel daar van?

Enkel dat hij reeds warm is en dat je direct kan grillen of nog iets anders?
Niets anders puur snelheid idd.
 
Daniel zei:
Stijn zei:
Bram zei:
Dat ziet er goed uit. Aardappel anders word hier ook regelmatig gemaakt. Heel lekker.
Slim id van dat gietijzer rooster onder de convEGGtor. Had ik nog nooit aan gedacht.

En wat is het voordeel daar van?

Enkel dat hij reeds warm is en dat je direct kan grillen of nog iets anders?
Niets anders puur snelheid idd.

Idd. Je gietijzer rooster is al mooi mee opgewarmd. Dus je hoeft na het wegnemen van de convEGGtor niet te wachten tot het gietijzer rooster heet is.
 
Je bent wel meteen je hele seasoning kwijt op die manier. Nou fikt die bij een rooster er toch al sneller af, maar je moet hem zo wel goed in de gaten houden wat roest betreft.
 
noskos zei:
Je bent wel meteen je hele seasoning kwijt op die manier. Nou fikt die bij een rooster er toch al sneller af, maar je moet hem zo wel goed in de gaten houden wat roest betreft.

Daarna smeer je toch een beetje olie of iets over om te gaan grillen.. ik ondervind er geen hinder van die paar keer dat ik dat doe.. en anders gewoon invetten als je klaar bent en af laten koelen is die gelijk weer lekker vet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan