BasBQ
Beef en Steak

Niet stil gezeten

 
 
 

SAN-RHN

Stoker
Berichten
273
Ik heb al een tijdje geen nieuwe creaties laten zien, maar gelukkig heb ik nog wel en paar favorieten gemaakt de laatste tijd! Omdat ik toch meestal foto's maak van mijn bereidingen. wil ik ze toch ook maar gewoon even delen hier :).

Zo heb ik natuurlijk gewoon lekkere spareribs gemaakt, altijd lekker! Deze zaten tussen de 3-2-1 methode en de snelle 'Easterwood' methode in en duurde bij elkaar zo'n 3,5 uur. Prima gelukt!
q6h50N0.jpg
kdQYXt3.jpg


Ik heb ook nog een leuke Green Egg workshop gehad, was ook erg leuk. we hebben o.a. een caveman style steak gemaakt (gewoon omdat het kan!). Misschien toch maar eens gaan sparen voor een Green Egg...
1KFtOKv.jpg

B7pR5IW.jpg


Tussendoor was het natuurlijk ook gewoon lekker weer om op balkon bij mijn broer overheerlijke burgers van de slager te bereiden en een paar dagen later wat snacks voor een paar vrienden te maken, en met MOINK balls kan je niet verkeerd gaan!
y2nd8E4.jpg

XT7YFdZ.jpg


En afgelopen weekend heb ik voor de 2e keer weer eens Pulled Pork gemaakt! Wederom erg leuk om te doen. Het kost wel wat tijd en bij een Weber moet je de temperatuur best goed in de gaten blijven houden, maar het resultaat was weer fantastisch!  Ik had een procureur van 3KG, maar helaas is er niets overgebleven... En dat met maar 8 volwassenen!
5qnFf6r.jpg

RuRQwc5.jpg

6k3tc5c.jpg

xUveruV.jpg


Deze week maar weer eens Pork Belly Burnt Ends maken! Dat is al weer te lang geleden :)

Veel BBQ plezier allemaal!
 
Leuke sessies!! En cavemen kan ook gewoon in je webertje hoor
 
Hoi San

Je tikt hier al aardig wat van mijn favo?s af
Ziet er lekker uit allemaal!
De ribs hebben een rode kleur, waarmee gedaan?, beetje nieuwsgierig naar.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
bladerunner zei:
Hoi San

Je tikt hier al aardig wat van mijn favo?s af
Ziet er lekker uit allemaal!
De ribs hebben een rode kleur, waarmee gedaan?, beetje nieuwsgierig naar.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
De rode glans is van een sweet & smokey bbq saus, niets bijzonders, wel erg lekker!


Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

 
noskos zei:
Leuke sessies!! En cavemen kan ook gewoon in je webertje hoor

Ja dat weet ik! Alleen is het wel een dingetje om zomaar een steak van 20 euro in de kolen te pletteren..., maar nu ik het een keer heb gezien en gedaan, durf ik dat thuis ook wel te doen!
 
Lekker bezig geweest. Allemaal lekkere maaltjes. En zn BGE is echt wel gaaf om te hebben. Ik mag me gelukkig prijzen dat ik er een heb. Vooral low en slow is puur genieten met zn ding.
 
Dat zijn allemaal lekker dingen hadden we wel gelust
 
Het ziet er allemaal heerlijk uit, lekker hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan