BasBQ
Beef en Steak

Bommel stelt zich voor

B

Bommel

Gast
Goedemorgen!

Ik ben Belinda, 47 lentes jong, samen  met mijn vriend woonachtig in Almere
Ik vrees dat ik een van de weinige dames ben op dit forum :D Maar wij BBQ-en samen, waarbij hij aan het vuur staat, en wij samen de voorbereidingen van het vlees doen en de ik verantwoordelijk voor de bij gerechten  (Traditionele rol verdeling  :) )

Onze mogelijkheden om buiten op het vuur te koken zijn redelijk uitgebreid:

Een standaard gas bbq
Een fraaie Kamado Joe
Een Finse Grill Kota

De eerste is met name voor even snel een steak of entrecote i p v deze in een pan te gooien
Op de kamado zijn we nog zoekende naar heerlijke gerechten, beercan chicken en pulled pork zijn ondertussen vast in het assortiment , maar daar kan nog veel meer bij :D

In de grill kota eten we minstens 1 x per week, die staat er net 2 maanden en daarin beperken we ons tot nu toe tot de Traditionele Finse Zalmzijde (die diagonaal naast het vuur geplaatst wordt) en verschillende soorten worstjes , dit is heel anders grillen dan op een bbq, omdat je op open vuur werkt, en niet met kolen. Meer kampvuur koken dus.

Ik hoop hiet met name veel inspiratie op te doen voor de Kamado, en wellicht zijn er meer mensen geintresseerd in kampvuur gerechten, naast de bbq gerechten

 
Belinda, welkom op het BBQ Genootschap.

Ook al zijn vrouwen hier in de minderheid, laten de vrouwen die hier wel zijn genoeg van zich horen. Maar meer is altijd beter!
 
Frits zei:
Belinda, welkom op het BBQ Genootschap.

Ook al zijn vrouwen hier in de minderheid, laten de vrouwen die hier wel zijn genoeg van zich horen. Maar meer is altijd beter!

Hier sluit ik mij helemaal bij aan .
Welkom bij het Genootschap Belinda & Co  ;) :D
 
Welkom hier  :)
 
Welkom


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hoi Belinda :-h ik ben Jet ook een van de weinige vrouwen :) welkom bij het genootschap.
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan