BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen: Robert Boer

boer_rp

Tondelzoeker
Berichten
4
Hi,

Vandaag de stap gemaakt om me te mengen tussen de cracks! Mijn naam is Robert Boer, 41 jaar oud, getrouwd en vader van 2 dochters.

Wat begon als gewoon een leuk verjaardagskado voor mijn schoonvader en een mannenweekend - met de boot naar Den Oever om te gaan BBQ-en met Efty van BBQmannetjes - was het begin van een nieuwe hobby. Toen had ik echter net al mijn Boretti Carbone gekocht, anders was het zeker een Napoleon PRO22K-LEG-2 geworden.

Hoewel ik ook zeker de uitdaging begrijp van bepaalde stukken vlees of vis perfectioneren ben ik momenteel meer van zoveel mogelijk nieuws proberen. Mijn schoonvader gaat ondertussen zijn gas/houtskool buitenoven met pensioen sturen en staat op het punt een Visiongrills Classic B-Series Kamado Grill with Ash Drawer te kopen (als iemand hier ervaring mee heeft horen we dit graag!)

Ik zie uit naar mooie discussies, tips & tricks over BBQ's, gereedschap, gerechten, workshops, boeken of evenementen.
 
Hoi Robert, welkom op het Genootschap.
Gewoon lekker je eigen ding doen en verschillende dingen uitproberen, die drang naar perfectie komt vanzelf als het BBQ virus via dit forum volledig bij je is geland :D
Voor wat betreft BBQ's kan ik alleen spreken over de gevestigde merken zoals Weber, Primo BGE, KamadoJoe.
Al timmert Napoleon aardig aan de weg.
wat betreft kamado's, ik ben zelf helemaal Primo freak maar als ik voor een ronde kamado zou moeten gaan zou Kamado Joe een hele goede kansmaker zijn.
De Kamado die jij noemt: Visiongrills Classic B-Series Kamado Grill with Ash Drawer, ken ik niet, maar ziet er uit als een auplex (chinees)
 
Welkom!
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom Robert, veel plezier met je nieuwe hobby.

Verstuurd vanaf mijn SM-T533 met Tapatalk

 
Robert, welkom op het BBQ Genootschap!
 
Van harte welkom bij het genootschap Robert.
 
Welkom robert
 
Welkom hier :)
 
Welkom hier Robert.
 
Dank allen. Ik heb ondertussen al gezien dat er veel te leren valt. Bij voorbaat dank voor alle lessen alvast :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan