BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

Gerard

Tondelzoeker
Berichten
1
Koken in elke vorm is een hobby wat ik nagenoeg elke dag doe. De bbq is een een instrument dat ik steeds vaker gebruik. Als amateur ben ik begonnen op een zelf gemetselde ?taartpunt? bbq en daarop bereidde ik voor buren, familie en vrienden de bekende hamburgers en sateh. De aankoop van een Weber was echt een stap naar voren, maar het onder controle houden van de temperatuur is op een stalen ketel best lastig. Inmiddels heb ik sinds een paar maanden een bastard en dat is best een gaaf toestel. De temperatuur is perfect onder controle te houden en grotere stukken vlees zijn perfect te bereiden. Het lijkt mij fantastisch om binnen dit forum meer te kunnen leren over de technieken om de bastard nog beter te kunnen beheersen. Ik hoop dan ook dat dit forum mij kan ondersteunen om een betere amateur te worden, om familie en vrienden te kunnen laten genieten van het ultieme barbeque eten.
 
Welkom!
 
Dat zal best wel kunnen lukken.
Kwestie van veel lezen en veul proberen.
En mislukt het, no problem, gewoon weer opnieuw proberen.
 
Welkom. Een kamado is idd een leuk toestel.

Verstuurd vanaf mijn SM-G389F met Tapatalk

 
Gerard, welkom op het BBQ Genootschap.
 
Welkom hier  :)
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Gerard, Welkom bij het Genootschap, mooie intro, hobbykoks die hun visie verleggen daar hou ik wel van. ;)
 
Welkom
 
Terug
Bovenaan Onderaan