BasBQ
Beef en Steak

TommyLF stelt zich voor!

TommyLF

Tondelzoeker
Berichten
16
Hallo allemaal op deze warme zomeravond!

Mijn naam is Thomas en kom uit Flevoland. Heb afgelopen tijd al meerdere uurtjes als gast eea zitten meelezen en dacht het wordt eens tijd om mezelf ook maar aan te melden.
Ik ben getrouwd met een schat van een vrouw en ik kan mezelf omschrijven als een ware bourgondier! Wij houden van lekker eten en vooral van alles uit proberen! Nu heb ik door de jaren redelijk wat vlees vermoord en merkte ik gaande weg dat als je iets met technieken doet, het dus wel degelijk lekker kan worden, dus van het een komt het ander zullen we maar zeggen! En jawel ik heb gister mijn 1e Kamado gekocht. Dit is een KamadoJoe Junior geworden.
Volgende stap is een mooi tafeltje ervoor maken, want een verrijdbare setup met ruimte naast de Kamado zie ik toch wel zitten, met andere woorden we gaan er dus een kleine buitenkeuken mee bouwen!
Ik hoop hier voldoende inspiratie op te kunnen doen en veel te leren over de fijne kneepjes en zodoende mezelf mooie gerechten te kunnen laten maken!
Naast de Kamado heb ik nog een ouwe trouwe Gas-BBQ die ik enkel voor de wat grotere feestjes zo nu en dan nog gebruik en voor als we met z'n tweeen zijn mag ik graag een stukkie vlees grillen op een kleine Kogel-BBQ op briketten.
Naast al dat lekkere eten ben ik ook nog enthousiast Cubaanse sigaren roker en in de winter vuren we regelmatig een pijpje aan, met erbij iets lekkers uit een vat!

Groetjes
TommyLF
 
Welkom !
 
Welkom hier  :)
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Hoi Thomas,
welkom bij het Genootschap
 
Dank allemaal voor het welkom,

nu komende tijd flink doorlezen hier!
En tijdens de komende weekenden me nieuwe aanwinst testen.

Grtz TommyLF
 
Terug
Bovenaan Onderaan