BasBQ
Beef en Steak

Takie introduceert zich

 

Takie_san

Tondelzoeker
Berichten
13
In een heel donker verleden mezelf hier al eens voorgesteld, maar daarna  niet zo erg actief aanwezig geweest. En van tijd tot tijd moeten de admins de bezem er doorheen halen, word anders  een zootje op de site.

Zal me even opnieuw voorstellen.

Ik ben Michel 49 jaar jong, momenteel BBQ ik op een Weber GBS 57 cm en een Weber Smokey Mountain.
Ben hard aan het sparen voor een Kamadoe Joe Classic II, om zo weer een stapje verder te geraken.

Ben verder een film fanaat, maak zeer regelmatig gebruik van mijn Path? Unlimited Gold. Qua sport doe ik niets meer, mijn knie zorgt daar wel voor. Ik kijk wel naar voetbal in het stadion met mijn jongste dochter. Mijn oudste dochter is meer een mama?s kindje.

Ook game ik nog op verschillende consoles, pc Gaming heb ik jaren terug al opgegeven.
Vissen doe ik ook nog, kost me wel steeds meer moeite om daar de wekker voor te zetten. Verder woon ik prima naar mijn zin in Moordrecht.

Mocht je vragen hebben , stel ze gerust

Groetjes Michel
 
Hoi Michel,
welkom terug bij het Genootschap.
Hoop hobby's en weinig tijd zie ik al.
In de loop der jaren moet je sommige zaken laten varen, zo was ik ooit een vervend (Karper)visser, nu kijk ik alleen naar die mooie vissen bij ons achter in de tuin in de singel en voer ik ze zo nu en dan wat broodkorsten. Laat ik het zo zeggen we worden wat gezapiger :D
Eten moeten we toch dus laten we dat op een lekkere manier doen, de BBQ is daar voor ons het perfecte middel voor. 
 
Bedankt voor het welkom, en bij het vissen moet ik me eens de zoveel echt laten zien. Zit in het bestuur en de wedstrijdcomissie.
 
Takie_san zei:
Bedankt voor het welkom, en bij het vissen moet ik me eens de zoveel echt laten zien. Zit in het bestuur en de wedstrijdcomissie.


Vissen?
Niet zo leuk meer als vroeg?h.
Ben altijd al van de waterkant en bootjes geweest en een nachtje door had ik ook geen problemen mee maar wedstrijdvissen daar was ik niet zo van, maar da's voor een heel ander forum. ;)




 
Het word idd minder. Maar daar zijn idd andere fora voor.

Hier gaat het om heerlijk voedsel klaar maken.
 
Welkom terug!
 
Dank u allen voor het warme welkom.
 
Terug
Bovenaan Onderaan