BasBQ
Beef en Steak

Uovo grill

 

solexfrank

Stoker
Berichten
405
Is hier iemand bekend met de Uovo grill .
Kan er niets over vinden of het kwalitatief een goede kamado is  , wellicht dat hier gebruikers zijn die wat meer weten.
 
Ik zie ze op Alibaba......niet aan beginnen is mijn advies.

Beter ff door sparen voor een Kamado Joe of Primo bv (als BGE je te duur is).

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

 
denman1710 zei:
Ik zie ze op Alibaba......niet aan beginnen is mijn advies.

Beter ff door sparen voor een Kamado Joe of Primo bv (als BGE je te duur is).

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Heb je een link voor me , zie niks nl.
 
Leuk initiatief van die gasten, maar wordt zeker weten in China ingekocht (zoals Bastard e.d.).

De keuze voor een Kamado wordt een beetje als banden en olie ervaringen heb ik het idee. De ??n vind dit goed, de andere vind het niks.

Ik heb ook een Bastard gehad, maar voor mij nooit weer. Een Kamado Joe (overigens ook made in China), Primo of BGE blijven over in mijn selectie. Ik heb een BGE L en een Kamado Joe jr.
0689f153b3a9f8bb647141ceecc5db6f.jpg
fe819d480fece407799f517f84493b8e.jpg


Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
 
Bastard is sinds het eerste model, dat idd een standaard Chinees was met hun branding, wel heel erg verbeterd hoor. Zeker het laatste model kan prima mee met de andere merken. En zo zijn er echt nog wel meer merken.
 
Daarom zeg ik....wordt een beetje een persoonlijke opvatting.

Zo is de discussie over banden en olie bij auto's ook nooit te slechten.....

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

 
Maar je doet het nu voorkomen alsof de Bastard een gemiddelde 2 knaken kamado is en dat is al een aantal jaar niet meer zo.
 
Als iemand het kan weten is het Dennis, dus TS doe er je voordeel mee!

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

 
Dank voor jullie reacties iig , maar als ik nu de keuze zo hebben tussen een 22" uovo en de primo kamado All in One dan lijkt mij de Primo toch beter te zijn , gezien prijs/kwaliteit .
Of zie ik iets over het hoofd.
 
Nee je ziet niets over het hoofd.......een Primo is een prima keuze

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

 
denman1710 zei:
Beter ff door sparen voor een Kamado Joe of Primo bv (als BGE je te duur is).

Als BGE te duur is?? BGE, Primo en KJ ontlopen elkaar niet zoveel in prijs als ik alles in de Large modellen bekijk kost een kale BGE Large Eu. 1375,- een KJ Classic II Eu.1360,- en een Primo Oval Large Eu.1450,-
In accessoires zal BGE waarschijnlijk wel winnen in prijs want die zijn schreeuwend duur.
 
Een Primo AiO heb ik al voorbij zien komen voor 865. Een Kamado Joe wordt compleet geleverd voor die prijs. Bij BGE kan je met de juiste accessoires er nog wel een beetje bijtellen

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

 
UOVO zijn belachelijk dure Auplex kamado's (Chinesen dus).
Als je op hun site kijkt vindt je ook niks wat betreft de garantie die het apparaat al dan niet heeft.

Is er iets mis met deze kamado? Wellicht niet, maar de prijs zeker wel.
Dit is exact dezelfde als de Auplex, die bijna de helft van het geld kost.
Er is enkel een logo opgeplakt en wat ge?nvesteerd in marketing.
 
solexfrank zei:
Garantie is 5 jaar
De Primo AiO die eerder aangehaald is heeft 20 jaar garantie. Ik zelf heb uiteindelijk voor Primo gekozen (welliswaar een Oval XL) omdat ik een direct verband zie tussen het vertrouwen van de fabrikant in een product en de garantie die ze afgeven. Hoe meer vertrouwen ze hebben de in de kwaliteit van hun product, hoe meer garantie ze dus zullen geven. Voor mij is de keuze dus: BGE/Primo/Kamado Joe.

Ik zou als ik jou was dus nog eventjes doorsparen. de Primo AiO is veel in de aanbieding, ik zie ze nu al voor 825e gaan. Voor dat geld heb je gewoon een kwalitatieve goede kamado.
Succes met de keuze!
 
Liam zei:
solexfrank zei:
Garantie is 5 jaar
De Primo AiO die eerder aangehaald is heeft 20 jaar garantie. Ik zelf heb uiteindelijk voor Primo gekozen (welliswaar een Oval XL) omdat ik een direct verband zie tussen het vertrouwen van de fabrikant in een product en de garantie die ze afgeven. Hoe meer vertrouwen ze hebben de in de kwaliteit van hun product, hoe meer garantie ze dus zullen geven. Voor mij is de keuze dus: BGE/Primo/Kamado Joe.

Ik zou als ik jou was dus nog eventjes doorsparen. de Primo AiO is veel in de aanbieding, ik zie ze nu al voor 825e gaan. Voor dat geld heb je gewoon een kwalitatieve goede kamado.
Succes met de keuze!

?825 , waar kom je die tegen ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan