BasBQ
Beef en Steak

kruiwagen - vuurschaal

steve

Kooltjesharker
Berichten
232
Om de tijd te doden tijdens het wachten op het bestelde U profiel voor mijn rakettestove versie 2 ben ik maar gestart met het maken van mijn vuurschaal op kruiwagen. Deze wou ik al een hele tijd in de tuin en gezien de schaal voorlopig tot niets diende ga ik deze hiervoor gebruiken  :)

De meeste onderdelen heb ik al klaar, het wieltje is gedraaid met een plat ijzer en de spaken zijn van betonijzer wat me in de weg stond ..

e2Rw2lb.jpg


De schaal moet nog klaargemaakt worden, pootjes eraf , wat wrijven met schuurpapier, hittebestendige verf en dan kan hij op het frame die trouwens ook geheel uit betonijzer staven gemaakt zal zijn.

cAPruni.jpg


Uiteraard komen er beuken handvaatjes aan maar zover zijn we nog niet.



Steve


 
Leuk project weer. ;)
 
volgens mij weet je momenteel niet wat gedaan met je vrije tijd  :D. Mooi project weer.
 
Ik had 5 dagen vrij en had ontspanning nodig vandaar dat ik me garage induikel dan .


O4KVReS.jpg



ZCE9BNQ.jpg



Nr2qVHl.jpg



zubnCWV.jpg



Tja en dat is wat er dan uit komt natuurlijk!

Zodra het verder gaat met deze dan zorg ik voor verslagje en fotos


Steve
 
Mooi vuuschaaltje geworden. Of een rare kortwagen

Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

 
a do se ene va leegem  ;)
 
6DoyN5l.jpg




De plankjes .. najja ik weet nog niet zeker of ik ze eraan zet , het bevalt me niet zo helemaal.


Steve
 
Ik vind hem leuk! Goed gedaan!
 
Toch een leuke manier om van je in de weg staande betonijzer af te komen. ;)
Mooi ding geworden. :D
 
Iemand nog een idee wat ik met wat betonijzer kan maken, ik heb namelijk nog een aantal staven staan .. :D
Stuur maar es een plan of foto door !


Steve
 
steve zei:
Iemand nog een idee wat ik met wat betonijzer kan maken, ik heb namelijk nog een aantal staven staan .. :D
Stuur maar es een plan of foto door !


Steve

Maak er een spit van. Heb je gelijk antislip door het 'werkje' op die betonstaven :D
 
Ik kan een vuurkorf maken maar wil deze wel kwijt dan, wie heeft er zin in een vuurkorf uit betonijzer, niet geschilderd ..



Steve
 
Leuk ding, vraagje hoe kom je aan dat rooster ? Ik zoek nl nog zo iets om te zeven (stenen)
 
Zelf gemaakt natuurlijk..is simpel plat ijzer walsen, dan cirkel uit net branden en erinlassen .. ready to use..

Hoe groot wil je de zeef en welke diameter moeten de gaten zijn in de zeef ?


Steve

 
Zo, de kruiwagen heb ik bij kennis gebracht, staat er nu te pronken in de tuin. Zelf heb ik alvast weer wat plaats voor nieuwe dingen.


Steve
 
Terug
Bovenaan Onderaan