BasBQ
Beef en Steak

PP cowlsalad en BBQ-saus op basis van Cola.

 
 

XJRBear

Kooltjesharker
Berichten
228
01rjzUv.jpg

Voorbereidingen zijn gedaan 24 uur in de rub daarna ge?njecteerd met natuurlijk wat Whisky voor extra flavour ;)

9AmjRyy.jpg

Set up van de dag. Dit keer gekozen voor de hout gestookte oven.

4g4pLhO.jpg

Briketten voor de constante temp.

ZiYeoO2.jpg

Ready and go.

fNteeKG.jpg


c9zgWXL.jpg


ONYwiEQ.jpg

Resultaat na een dag hard werken :-*

9rEDZRJ.jpg


LtKefC1.jpg

En een bakje to go. Oudste zoon woont niet meer thuis :-h

Was een mooi dagje
 
Heerlijk! Zeker een mooi dagje geweest  :)
 
Mooie run dat zal gesmaakt hebben na zo'n dag hard werken

Verstuurd vanaf mijn LG-K420 met Tapatalk

 
Lekker hoor
 
Tja, Lagavulin van 16 jaar oud. Daar krijg je alles lekker mee  :D
 
Mooie PP, gefeliciteerd met je Knor en een hele gave houtoven/smoker heb je daar staan.
 
SponZ zei:
Tja, Lagavulin van 16 jaar oud. Daar krijg je alles lekker mee  :D

Het helpt in ieder geval ;)
 
Nice! En toch drink ik het liever op ;) zal het volgende keer zeker ook proberen maar dan met een blend, dank voor de tip.
 
Mooie run PP. Ziet er goed uit.
En je hebt een hele gave smoker. Lijkt me heel mooi om mee te werken.
Gefeliciteerd met je Knor
 
Cigar Joe zei:
Nice! En toch drink ik het liever op ;) zal het volgende keer zeker ook proberen maar dan met een blend, dank voor de tip.

Ik gooi een fikse borrel bij de injectie vloeistof in samen met appelsap en rubkruiden. Geeft ook een lekkere rooksmaak t'is en blijft een Islay :D. weet niet of je deze intense smaak ook in een blend aantreft. Wat je wel kan doen is een Finlaggan of The Ileach gebruiken das goede Islay met een gunstige prijs >:D<
 
Nog eens diep over nagedacht maar nee zo'n mooie Islay in m'n injectie vloeistof gaat er niet van komen.
Da's pure drank misbruik ik bewaar hem liever voor als de klus klaar is op m'n gemakkie achterover in de luie fauteuil. ;)
 
Lekker stukje knor is dat geworden, whisky ga ik er ook eens inspuiten, ipv barken ermee
 
Dank jullie wel, Nu de anderen nog :) :) :) :)(stickertjes)
 
Hans zei:
Nog eens diep over nagedacht maar nee zo'n mooie Islay in m'n injectie vloeistof gaat er niet van komen.
Da's pure drank misbruik ik bewaar hem liever voor als de klus klaar is op m'n gemakkie achterover in de luie fauteuil. ;)

Er is mij altijd verteld dat je de wijn die je drinkt bij de Beouf Bourguignon eigenlijk dezelfde moet zijn als waar je hem mee bereidt. Ik dacht dat dat voor de PP net zo was/is. Smaakte lig zeer goed :D :D. Ook het Drammetje bij het eten ;).
 
Terug
Bovenaan Onderaan