BasBQ
Beef en Steak

Stel je BBQ Team voor!

Omdat dit deel over Southern Style BBQ gaat mogen daar de teams die mee gaan doen aan de KCBS wedstrijden naar onze mening niet in ontbreken, dus heb je een team, stel je dan even voor!
 
Jawel, het is zover, Maarten en ik hebben vorm gegeven aan ons nieuw BBQ team.
Ons team heet 'Barbecue Kings' en bestaat uit Maarten en Sander (tokugawa)
Wij hebben elkaar leren kennen in 't Twiske waar wij met dat toenmalig team de 1e prijs voor de ribs en de kip hebben behaald.
Omdat het meteen al klikte tussen ons tweëen, hebben wij besloten om samen verder te gaan BBQ'en, zowel op wedstrijdgebied als op cateringgebied.
Onlangs hebben wij onze eerste klus gehad en dat is goed bevallen, zowel voor de klant als voor ons.
Wij hebben de steun van onze vrouwen en die zullen ons helpen daar waar ze kunnen.

Ons tijdelijk logo is:
BarbecueKingsblacktekstonly.jpg


Er wordt gewerkt aan een nieuw logo, maar aangezien dit op vrijwillige basis gebeurd, zal het nog wel even duren denk ik.
 
Zet hem op.

tokugawa zei:
Jawel, het is zover, Maarten en ik hebben vorm gegeven aan ons nieuw BBQ team.
Ons team heet 'Barbecue Kings' en bestaat uit Maarten en Sander (tokugawa)
Wij hebben elkaar leren kennen in 't Twiske waar wij met dat toenmalig team de 1e prijs voor de ribs en de kip hebben behaald.
Omdat het meteen al klikte tussen ons tweëen, hebben wij besloten om samen verder te gaan BBQ'en, zowel op wedstrijdgebied als op cateringgebied.
Onlangs hebben wij onze eerste klus gehad en dat is goed bevallen, zowel voor de klant als voor ons.
Wij hebben de steun van onze vrouwen en die zullen ons helpen daar waar ze kunnen.

Ons tijdelijk logo is:
BarbecueKingsblacktekstonly.jpg


Er wordt gewerkt aan een nieuw logo, maar aangezien dit op vrijwillige basis gebeurd, zal het nog wel even duren denk ik.
 
Heel veel succes Sander en Maarten, see you next year!
 
Proficiat met je team!
 
Spiffs, noskos en ik hebben samen ook een barbecue team opgezet.

The Sea Side Smokers!

Het team heeft zijn naam te danken dat er een lid bij de zee woont, er eentje op de zee werkt en de laatste van de zee houd ;).
Het team richt zich puur op Amerkaanse barbecue wedstrijden!

Het Logo is in Amerika ontworpen door bbqlogos.com.

seaside.jpg


en heeft ook al z'n eigen kledinglijn ;).

IMG_1821.JPG


Een gepersonaliseerde houten handvat mag dan natuurlijk ook niet ontbreken!

IMG_1736.JPG

 
;D ik kende jullie al als nieuw team en het logo ook, maar alsnog gefeliciteerd!

Mooi logo op jullie petten, geborduurd neem ik aan?
 
Toku de petten zijn inderdaad geborduurd.

IMG_1822.JPG
 
Mooi dat hij past Spiffs, maar zonder foto geloof ik daar niks van ;).
 
Heb ik ook helemaal niet gezegd ;) dus ik hoef niks te laten zien.
 
Bram, is het niet tijd dat jij ook mee doet met een team in het Twiske?
 
Ben toch van mening dat de NK-kampioen 2011 niet afwezig kan zijn op het Twiske. Voor de winnaar van de Tony Stone Award ligt er dan toch maar weer een leuke uitnodiging.

Sent from my BlackBerry 9800 using Tapatalk
 
Omdat de Tony Stone Award een plaats gaat bieden voor de Jack 2012, zijn we ook bezig om of we de ticket voor het team kunnen laten sponsoren. Dus wordt vervolgd.

 
Terug
Bovenaan Onderaan