BasBQ
Beef en Steak

Triple-T beginners team

 
 
 

Leo

Forum Meubilair
Berichten
11.363
na het daverend succes op de bbq Society Cook Off met the class of 2015 wil ik ook weer een class of 2016 organiseren.
Dit zal weer plaats gaan vinden op de bbq Society Cook Off op 8 en 9 oktober 2016

Omdat er best veel mensen zijn die toch wel graag eens mee zouden willen doen met een bbq wedstrijd, maar de drempel te hoog vinden, heb
ik het idee opgepakt om voor een 8-tal mensen die interesse hebben in het wedstrijdbbq gebeuren een team te gaan vormen.
Dit zal een team zijn wat dan gaat bestaan uit 8 mensen waarmee we dan 2 keer een weekend gaan oefenen en uiteindelijk mee gaan doen met de Cook Off.

Onze kippenkoningin (Dominique) komt jullie uitleg geven over hoe de kip te bereiden, en ik ga mijn best doen ook iemand te krijgen voor de brisket.

Als jullie mee willen doen, kun je dat hieronder aangeven, en vol is vol.

de volgende mensen hebben zich ondertussen al aangemeld:

Danny Kosman
Pablo
Barts
dennis
Maccie
Jaap Brouwer
 
Veel plezier met de volgende ronde, generaal!
 
Leo zei:
Onze kippenkoningin (Dominique) komt jullie uitleg geven over hoe de kip te bereiden,


Ik heb er nu al zin in om jullie aan het werk te zetten.... =))
 
Ja,ja,ja,ja...........dit jaar ben ik hopelijk wel op tijd. Ik geef mij graag op voor het TTT. B-) B-) B-)
 
Maccie zei:
Ja,ja,ja,ja...........dit jaar ben ik hopelijk wel op tijd. Ik geef mij graag op voor het TTT. B-) B-) B-)

je staat er bij
 
Geweldig initiatief Leo!
 
Ja zowel ik als een maat van we willen graag het team compleet maken...
 
Na 2 jaar jureren en dit jaar mijn 2e wedstrijd organiseren is het nu tijd geworden ook eens aan een wedstrijd mee te doen binnen een team en daarna te kijken wat de volgende uitdaging wordt.
 
Leuk Jaap en zal je vast wel zien tijdens de trainings weekeinde en natuurlijk de wedstrijd.
 
helemaal leuk en welkom Jaap, maar dat wist je al  :)
 
Als er hulp nodig is, ik hoor het graag hoor. Met m'n Tjoppie Doppie BBQ Team ondertussen al een 9 tal wedstrijden gedaan, wil gerust "rookies" bijstaan in hun eerste stappen...
 
Achieltje Belgi? komen jullie toch vandaan?
 
Woon zelf in Hoogerheide dus dat komt alleen maar goed uit ;)
 
moeten we hem er maar bij vragen Bart? Hij kan alleen maar op de zaterdag  ;)
 
Als ik mee kan rijden heb ik iig een BOB
 
Terug
Bovenaan Onderaan