BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare heatermeters ronde 15

 
 
 
 

Nosmo

Gerijpt
Berichten
3.741
Het is alweer voorjaar, en weer tijd dus voor een nieuwe ronde Heatermeters. Ronde 15, de op ??n na laatste.

Het worden weer V6.2 SMD Heatermeters net als de vorige keer.

De SMD HM V6.2 heeft als optie om een thermokoppel te gebruiken als pit probe en er zijn dus twee pit probe opties, met of zonder thermokoppel. De thermokoppel heeft als voordeel dat de maximale temperatuur hoger ligt (maximaal 500C) , de probes zijn wat robuster en eenvoudiger te verkrijgen.

Het was bij de eerste serie HM's eigenlijk niet de bedoeling dat er afwijkende bestellingen gedaan konden worden zoals HM's zonder raspberry PI of zonder probes. Omdat er toch een aantal aanvragen voor speciaaltjes kwamen heb ik dat wel gedaan, maar de hele administratie wordt daar erg lastig van en er gaat toch wel erg veel tijd zitten in het controleren en bestellen. Dat is de reden dat ik geen speciaaltjes meer maak.

De prijzen zijn;

?124,-- voor de 4 thermistor uitvoering (4P)
?134,-- voor de thermokoppel versie (TC)
Deze prijzen zijn excl verzending, en je krijgt dan een compleet gebouwde SMD HM V6.2 in een 3D geprint kastje een 12V voeding en een interne wifi adapter.

Optioneel zijn;
? Een set met 2 probes voor. ?29,--  (Als er een thermokoppel HM wordt besteld is ??n van de probes een thermokoppel.)
? Of een set met 4 probes voor. ?58,--  (Als er een thermokoppel HM  wordt besteld is ??n van de probes een thermokoppel.)
? Een Auber 6.5 CFM blower voor. ?61,--  Deze fan past zonder adapter op een WSM.
? Een adapter voor de montage van de blower op een Kamado. ?4,70 Deze zijn in verschillen de maten te krijgen.
? Een adapter voor de montage van de blower op een UDS. ?20,50.

De kastjes zijn te krijgen in de volgende kleuren; zwart, oranje, rood en blauw (alle kleuren behalve zwart zijn semi transparant).
Orange-1.jpg


5e_batch-4.jpg


HM11-1.jpg


HM11-3.jpg




Ik ga maximaal 10 Heatermeters bouwen. Inschrijven kan totdat de lijst vol is of tot en met zondag 22 april 2018.

Het is niet meer mogelijk om in te schrijven.

Bestellen kan alleen hier. Tegen het einde van de inschrijfperiode stuur ik per PB een bevestiging met de totaalprijs en de betalingsgegevens.

Het is ook mogelijk om ProbeWraps, losse blowers, food probes en thermokoppels te bestellen, dit kan totdat de inschrijving stopt en alleen via een PB.
 
Aanmeldingen Complete HM;

Chucky69
Bensbq
ChrisO
romac
bluecoat
MisterX
Brisketboys
 
Eindelijk eens op tijd gezien  :D (dat hoop ik dus...)
Meteen besteld.
 
Eindelijk een keer op tijd met bestellen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Is er ook een mogelijkheid om deze te gebruiken op een Weber master touch?

Verstuurd vanaf mijn MI 5s met Tapatalk

 
GertJ zei:
Is er ook een mogelijkheid om deze te gebruiken op een Weber master touch?

Zeker, heb ik ook gedaan, was toen nog niet aan 't roken en besteld zonder blower, kun je netjes de dome temp en de vlees temperatuur in de gaten houden van uit je luie stoel, ik vind het een super apparaatje  :-$ 
 
Ik heb de inschrijftermijn met een week verlengd.

Als ik slechts drie heatermeters moet bouwen kom ik niet uit de kosten dus dan heeft het voor mij weinig zin om ze te maken. Hopelijk komen er de komende week toch nog wat liefhebbers bij zodat deze ronde toch kan doorgaan.


 
Hoeveel aanmeldingen moeten er minimaal zijn om door te gaan?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Om uit de kosten te komen moet ik minimaal 6 heatermeters bouwen.
 
Ook besteld, met nog wel een vraag welke fan adapter het beste is te gebruiken voor een Weber GBS.
 
MisterX is nummer 6 dus als er niemand meer af valt gaat deze ronde gewoon door :D, maar er mogen er nog wel een paar bij!
 
romac zei:
Ook besteld, met nog wel een vraag welke fan adapter het beste is te gebruiken voor een Weber GBS.

Het beste kun je een UDS adapter gebruiken, je moet echter wel een gat boren in de GBS.
 
Nosmo zei:
romac zei:
Ook besteld, met nog wel een vraag welke fan adapter het beste is te gebruiken voor een Weber GBS.

Het beste kun je een UDS adapter gebruiken, je moet echter wel een gat boren in de GBS.

Ok, dank je wel. Dan is de bestelling correct.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Als het goed is heeft iedereen nu een email van me gehad met de betalingsgegevens en een bevestiging van de bestelling. 

Lees de mail even goed door of alles klopt, ik heb alles drie keer gecontroleerd voordat ik op de verzendknop drukte maar je weet maar nooit ;) . Ook is nu de tijd om nog eventuele aanpassingen te doen, dat wordt straks een stuk lastiger als alle onderdelen daadwerkelijk verstuurd zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan