BasBQ
Beef en Steak

Het Complete Barbecue Boek / Culinair Barbecue?n - Steven Raichlen

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
19.966
culinairbbq.jpg


Het complete barbecueboek
auteur: Steven Raichlen
ISBN: 978 90 6112 935 6
NUR: 441
Prijs: rond de twintig euro

Ook wel gezien met deze omslag:



Dit boek is volgens mij een must voor iedere beginnende barbecuer, maar ook de meer ervaren barbecuer zal er zeer veel plezier aan beleven.

Steven Raichlen beschrijft op leuke en duidelijke wijze; de verschillende technieken, types barbecues, ingredi?nten en heel veel recepten.

De recepten zijn onderverdeeld in Rund & Kalf, varken & worstjes, Lam, Kip & meer, Vis, Schaaldieren, Groenten & zo, Desserts, Kruiden en sauzen. Het boek sluit af met een beschrijving van de verschillende typen Q's.

Alle recepten worden stap voor stap beschreven met duidelijke foto's. Ook hoe je bepaalde stukken vlees moet fileren.

Kortom een zeer omvangrijk boek, van bijna 500 pagina's , met zeer maakbare recepten die op vlotte wijze staan beschreven, met zeer veel tips & tricks.

Dit boek is wel steeds moeilijker te verkrijgen!


 
Is te verkrijgen via marktplaats, ongeveer 10,- 2e hands en bol.com ook 2e hands special edition rond de 18,-
 
maurice70xx zei:
Is te verkrijgen via marktplaats, ongeveer 10,- 2e hands en bol.com ook 2e hands special edition rond de 18,-
Ik heb het boek gisteren van marktplaats gekocht voor 7,50. Ga het vanavond ophalen
 
culinairbbq.jpg


Onder deze titel is dit boek ook te koop, daarom had ik hem natuurlijk 2x..... Bol.com, ?17,95
 
Ik heb hem sinds vandaag!!!.ga er morgen mee aan de slag ( lezen) en zal jullie later mijn bevindingen vertellen.
 
Nou kom je overal in dat boek tegen..

Een uurtje barbecueen met een starter?.
Waar gaat hij vanuit dan?, waarschijnlijk geen kokosbriketten, want die branden veel langer toch???..
 
Heeft iemand een idee waar dit boek nog te krijgen is?? Lijkt wel of er een stormloop is geweest. nergens meer re krijgen :-X
 
Dominique zei:

Onder deze titel is dit boek ook te koop, daarom had ik hem natuurlijk 2x.....
[/quote]
Gaat het echt om hetzelfde boek (uiteraard niet [i]letterlijk[/i]... :P)?? Omdat het zo'n compleet andere titel is ;)
 
zou heel goed kunnen kloppen ja, die andere is ook bijna niet meer te vinden
 
Sla je boek open, kijk op de pagina na de titelpagina, daar staat dit:

IMAG0620.jpg


Ik heb m voor m'n zwager in.Amerika gekocht, toen heb ik deze gegevens gebruikt.
 
Helemaal top... ik had de kleine lettertjes nog niet gelezen :)
Was al een klein beetje aan het balen of ik niet beter dit had kunnen kopen, maar dat is alweer opgelost dus :D
 
zojuist via marktplaats ook maar eens gekocht...kan hem zo ophalen voor 10 euro :))
 
@TS/Mods, kan de titel misschien aangepast worden in Het complete barbecue boek/Culinair Barbecue?n - Steven Raichlen oid? Voor aankoop had ik namelijk nog wel gekeken op de boekenplank of er een recensie over  Culinair Barbecue?n was, maar niet gevonden uiteraard... Met een aangepaste titel is dat wat duidelijker, en kennelijk zal hij onder de oude titel niet meer nieuw verkocht worden...
 
Gedaan.
 
wat een service :)
 
Heb dit boek pas bij het Barbequepaleis te Cuijk aangeschaft. Staan toch echt wel hele mooie recepten in. Binnenkort maar eens mee gaan experimenteren.
 
je vindt daarin hele mooie dingen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan