BasBQ
Beef en Steak

Basterd Large

 
 

Beeros

Kooltjesharker
Berichten
181
Hallo Allemaal,

Ik wil aankomende periode een complete basterd large aanschaffen. Nu heb ik gehoord dat in februari het nieuwe model van basterd uitkomt waardoor ik verwacht dat de prijs van het huidige model zal gaan zakken. Nu wordt hij al aangeboden voor 950 euro.

Graag gebruik ik dit topic voor als mensen een scherpe aanbieding tegen komen of wellicht kan iemand van dit forum mij een scherpe aanbieding doen.

Voor nu alvast allemaal fijne feestdagen toegewenst.
 
Je, zou ook achter demo modellen aan kunnen jagen van The Basterd in dit geval. Via Google kom je een heel eind.
 
Nieuw model? Op de Spoga werd de ?Big Bastard? getoond en een heleboel leuke accessoires. Er komt een nieuwe dop aan. Maar het lijkt mij niet dat het model van dit jaar helemaal op de schop gaat.
 
Ik heb het even nagevraagd, de Bastards die eraan komen hebben een andere dop, het nieuwe metalen ?vilt? en een andere platesetter.
 
noskos zei:
Ik heb het even nagevraagd, de Bastards die eraan komen hebben een andere dop, het nieuwe metalen ?vilt? en een andere platesetter.
Top, weet je toevallig vanaf wanneer het "metalen vilt" leverbaar is? Ik neem aan dat dit zoiets is al op een "KJ"
(Misschien dat ik het uit kan zingen met wat er nog op zit.)
 
Het is een glasfiber met metalen ?vilt? en je monteert het net zo als het huidige vilt. Bastard weet nog niet precies wanneer dit los leverbaar is.
 
noskos zei:
Het is een glasfiber met metalen ?vilt? en je monteert het net zo als het huidige vilt. Bastard weet nog niet precies wanneer dit los leverbaar is.
Oke, wel goed om te weten.
Thanks!
 
noskos zei:
Het is een glasfiber met metalen ?vilt? en je monteert het net zo als het huidige vilt. Bastard weet nog niet precies wanneer dit los leverbaar is.
Betekent dit dat het ook op de voorgaande modellen kan?

Verstuurd vanaf mijn Mi 9T Pro met Tapatalk

 
Dat betekent dat. :)
 
Hopelijk wordt het tijdig los geleverd voordat ik mijn vilt moet vervangen. :)
Dat is ??n van de zaken waardoor ik bijna voor een KJ gekozen had.
 
@noskos
Weet je toevallig of The Basterd ook met een eigen gril/spit op de markt gaat komen?

Ik loop nu echt te lang excuses te bedenken om met de aanschaf ervan te wachten en kan me er hierna geen meer bedenken.

Zowel LetzQ als The Barbecu Lady hebben een universele ring maar hebben beiden iets waar ik me aan stoor wat de ander weer wel voor elkaar heeft.

-Bij The Barbeque Lady komt de stroomkabel van boven af de moter in, in plaats van via de onderkant als bij LetzQ.

-Bij LetzQ is de zwarte ring rondom gepuntlast, in plaats van de volledig doorgelasde ring bij The Pink Lady.

-Een persoonlijke wens is een motor die zowel links als rechts te monteren is.

Dus als The Basterd nu komt met een ring die naadloos past en deze twee minpunten van de andere aanbieders verhelpt, de klant wens implementeert ben ik eindelijk koopman.
 
Bastard komt met een spit/pizza inzet.

5aed34e35371959830ea28aa7a463c44.jpg


2d57d75edd8def65279318c59ca5b302.jpg

 
Nice, ziet er gaaf uit. Ze zijn lekker bezig bij The Basterd / 200F.

Ik denk dat dit veel mensen aan zal spreken.

 
Marcel zei:
Nice, ziet er gaaf uit. Ze zijn lekker bezig bij The Basterd / 200F.

Ik denk dat dit veel mensen aan zal spreken.
Alleen jammer van de prijs.

299

Verstuurd vanaf mijn Mi 9T Pro met Tapatalk

 
Zou dit dan ook passen op bijv een grill guru aangezien dit dezelfde fabrikant is?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Nieuwe dop is niet heel anders hoor. Beter sluitend en driehoekige gaten om te regelen. En ik meen een coating tegen roest, maar dat kan ik zomaar mis hebben.
 
De plate setter op de fotos zijn zwart.

Andere materiaal? Coating?


Verder levenslang garantie ipv 20 jaar

Verstuurd vanaf mijn Mi 9T Pro met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan