BasBQ
Beef en Steak

Een Kamado of een goede Weber. of een andere optie?

Welke zouden jullie kiezen. totaal bedrag max 600euro


  • Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .

Hoeppie

Tondelzoeker
Berichten
4
Beste Forum leden,

Zoals jullie misschien hebben gelezen bij voorgesteld wil ik mijn bbq ervaring naar een hoger level brengen.
Maar weet niet goed waar ik nou verstandig aan doe.

Ik heb nu een max van 600euro wat ik wil uitgeven hieraan.

Ik zal eerst wat over mezelf vertellen.
ben 34jaar heb een vrouw en 2 kinderen (2 en 5 jaar)
Ik ben veel bezig met koken en dit doen we veel met familie (ongeveer 10man waarvan 3 kleine kinderen)
Bij elkaar eten, koken voor elkaar en met kerst uitgebreide buffetten maken van 6, 7 of 8 gangen is heel normaal met kerst.
Als we bbqen ben ik wel eentje die achter de bbq ga staan.

Op dit moment heb ik geen bbq want de laatste van 20 euro heeft het niet overleeft.

Ik hou wel erg van bbq en doe dit normaal ook wel regelmatig in de zomer.
Ben er wel achter dat ik iets wil met kolen want een gas bbq vind ik toch een mindere smaak hebben.

Maar nu de keuze.
Omdat ik van uitgebreid koken hou denk ik dat een Kamado beter bij me past. (leuke moeilijke recepten)
Maar ik weet dat je op een Weber ook heel veel kan.
Ook denk ik dat me budget niet heel erg meewerkt met een Kamado en je voor dat bedrag wel een beste Weber (of gelijkwaardig) heb.

Wel iets wat ik erbij moet vertellen. we hebben een redelijke schuur (5 x 2m) maar hierin is opslag niet super en moet een flinke drempel over.
Dus de opslag zal voornamelijk buiten zijn met een hoes.

Hoor graag wat jullie denken.

bedankt voor jullie reactie.
 
Hi,

Welkom op het BBQ Genootschap en veel plezier op dit forum.

Succes met het vinden van een voor jou wensen en budget geschikte Q.

Er zal de komende maanden vast wat wat leuks voorbij komen.
 
Van harte welkom bij het Genootschap!