BasBQ
Beef en Steak

Actie houtskool Hanos

 
 
 
 
 

Barbeknoei

Gerijpt
Berichten
2.838
Tot en met eind volgende week in de acie.

Het zijn de paarse zakken van 10kg. Dit zou Josper houtskool zijn onder private label.
Op de zakken staat niet meer info dan Zuid Amerikaans hardhout.

Doe er je voordeel mee.
a1d399084439a458f09029ef16dabf0c.jpg
 
Ik heb vanochtend een zak gehaald. Persoonlijk vind ik er weinig grote stukken in zitten, ik sorteer altijd mijn kolen in 2 bakken, groot en klein:
wBUBwIIl.jpg


Vond er ook redelijk wat gruis inzitten, maar dat zou kunnen omdat de pallet al bijna leeg was, dus ik had een zak van de onderste laag.

Van de week maar eens kijken hoe lang het kan branden, vervelende klus weer.... :D

 
Zojuist zelf ook een zak open gemaakt.
Ik werd ook niet direct enthousiast. Zelfde verhaal, veel kleinere stukken.
Lijkt in de verste verte niet op wat ik van Josper gewend ben.

Eens zien hoe het brand.
 
mcjas zei:
Ik heb vanochtend een zak gehaald. Persoonlijk vind ik er weinig grote stukken in zitten, ik sorteer altijd mijn kolen in 2 bakken, groot en klein:
Van de week maar eens kijken hoe lang het kan branden, vervelende klus weer.... :D

Ha, hier ook!

Overigens vorige week een zak gehaald bij de Welkoop. Allemaal grote stukken. Grote blij!
 
Ik had een tijd terug ook een aantal zakken van Welkoop gehaald waar juist heel veel erg grote stukken inzaten.  grotere stukken als bij dammers in de zak zitten. Ik heb juist het idee dat door de veelheid aan grote stukken het vuur ook niet mooi gelijkmatig brand.

Het uitsorteren van de stukken is dus misschien niet zo'n gek idee.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk

 
Gisteren voor het eerst deze kolen gebruikt, gaf vooral in het begin veel rook. Was maar een korte sessie, dus weet niet hoe het zit met het verbruik tijdens een lange run
 
Op de lange run vallen ze mij niet tegen.
Geven ook een goede geur en smaak.
Echter had ik 2 zakken gehaald, waarvan 1 met mooie grote brokken en de ander met voornamelijk gruis en klein spul.
Heb 3/4 zak weg gegooid.

Volgende keer ga ik weer voor de echte jospers, inmiddels een adresje in de buurt gevonden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan