BasBQ
Beef en Steak

Mooie dag voor PP

J

janvdbrink

Gast
Vandaag maar weer eens een varkensschouder van zo'n 3kg op het ei bereid. Mooie rookring en super mals en sappig stukje vlees!
ca4405b0cd712f69b3816816949b0333.jpg


Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 
Heb trouwens betere ervaring met de schouder dan met de nek (procureur). Bij de procureur kreeg ik wat kortere vleesdraadjes bij het "pull'en". Iemand hier ook ervaring mee?

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 
Ziet er lekker uit ;)
Zo te zien zijn het behoorlijke grove stukjes en die heb ik met een procureur nog niet gehad. :-?
Heb je ook een plaatje met iets er op zodat ik een idee kan krijgen van de grootte van deze stukjes?
 
Hans zei:
Ziet er lekker uit ;)
Zo te zien zijn het behoorlijke grove stukjes en die heb ik met een procureur nog niet gehad. :-?
Heb je ook een plaatje met iets er op zodat ik een idee kan krijgen van de grootte van deze stukjes?
Dit was voorbereiding voor een bbq feestje, morgen gaan we "serveren" wordt vervolgd...

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 
ik vind het er wat droog uitzien  :(
 
Brecht zei:
ik vind het er wat droog uitzien  :(
Hihi, klopt, ik heb het vocht apart genomen voor de eindsaus. De foto is (gelukkig) niet het eindresultaat

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 
janvdbrink zei:
Heb trouwens betere ervaring met de schouder dan met de nek (procureur). Bij de procureur kreeg ik wat kortere vleesdraadjes bij het "pull'en". Iemand hier ook ervaring mee?

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Ik heb ook al grote stukken gehad met procureur. Alleen in de kwaliteit en sappigheid van het vlees zit veel verschil.. Ondanks dezelfde leverancier en bereiding. Blijft natuurlijk een natuurproduct.
 
b.asv +1

Je bent idd erg afhankelijk van het product. Ik probeer er altijd wel op te letten dat het niet te mager is.
En na het pullen kan je nog best wel veel "doen" met een eindsaus.
Als de smaak maar ok is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan